Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Av ren nysgjerrighet, hvor mange kalorier inneholder smågodt sånn ca? Det avhenger jo selvsagt av hva man plukker med seg i posen osv- men sånn ca antall kalorier per hundre gram for smågodt, henholdsvis med og uten sjokolade? Skiller på det da jeg antar at sjokoladen kan utgjøre en nokså stor forskjell. Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/16656-sm%C3%A5godt-og-kalorier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Av ren nysgjerrighet, hvor mange kalorier inneholder smågodt sånn ca? Det avhenger jo selvsagt av hva man plukker med seg i posen osv- men sånn ca antall kalorier per hundre gram for smågodt, henholdsvis med og uten sjokolade? Skiller på det da jeg antar at sjokoladen kan utgjøre en nokså stor forskjell. Noen som vet? :)

tja...uten sjokolade så ligger vel vingummi/skumgodt og lakris på mellom 300-360 kcal kanskje?! Per 100g altså...

Ja, nettopp. Tenkte meg det var noe sånt ja. Det blir fort mye når man først setter i gang med "plukkinga", så kalorimengden kan jo være greit å ha i bakhodet ;) Ikke det at man ikke skal kose seg innimellom- men likefullt, et sted kan da grensa gå ;) Takk!

Smågodt <3

Det som forsåvidt er bra med smågodt er at man kan kjøpe 5-8 biter bare. Kjøper man annet godteri kjøper man gjerne en hel pakke. Og det som kjøpes spises :p Så fremst man greier å begrense plukkinga da!

Gjest SlettetBruker3
Smågodt <3

Det som forsåvidt er bra med smågodt er at man kan kjøpe 5-8 biter bare. Kjøper man annet godteri kjøper man gjerne en hel pakke. Og det som kjøpes spises :p Så fremst man greier å begrense plukkinga da!

Umulig!

Annonse

Jeg vil tro at med sjokolade så ligger det rundt 450 kcal per 100 gram.

Men putter man mindre sjokolade og mer vingummi, lakris og slikt oppi så kan vel det krype ned til 350-375 kcal per 100 gram

Forresten helt enig med Ingrid her som sier det er umulig å bare spise 5-6 biter. Dønn umulig. Mulig viljestyrken min er på bunn though :whistle:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...