Gå til innhold

Dyktig PT til teknikk-coaching, uten å flå lommeboka...? (student)


Jacob

Anbefalte innlegg

Hei!

Er student i Oslo og interessert i å oppsøke en PT som har bred kompetanse og kan bidra med coaching i korrekt teknikk for styrketrening...Problemet er jo bare som kjent at det som regel kjøres priser som ikke kan regnes for å være helt student-vennlige, dersom man ønsker en noe regelmessig oppfølging. Klart, at hadde jeg hatt en evig-varende konto hadde jeg jo bare tatt turen til Eirik Sandvik eller en annen profilert figur som man VET kan sakene sine, men har rett og slett ikke mulighet til å prioritere noen som kjører såpass høye satser... Hvordan skal man gå frem for å kvalitetssikre alternativer som kan tilby en mer overkommelig pris? Et eksempel er Espen Nordhagen her på forumet, han gir PT-timer for rett under 300 kr, noe som er MYE mer i det sjiktet jeg tenker meg og han hadde jeg lett gått for (han bor imidlertid nær Hamar så det er uaktuelt).

Har faktisk lekt med tanken om å melde meg inn i en styrkeløftklubb, da jeg ser for meg at det må være et av de mest ressursrike miljøene for kompetanse rundt styrketrening, til en så billig pris som et medlemskap der er...Likevel så føler jeg det blir litt vel tilspisset og vekk fra mine målsetninger, da jeg ikke har spesiell interesse for å løfte maksimalt tunge vekter (IKKE misforstå meg, vil DEFINITIVT bli sterkere), men jobber vel så mye for hypertrofi og generelt god funksjonalitet...

Så hva tenker dere? Hva er de beste mulighetene for å finne en PT som har god teknisk kompetanse, til en student-overkommelig pris? Sleng gjerne ut noen navn hvis det er noen her på forumet f.eks som kan være aktuelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det så forsåvidt interessant ut Burny, men jeg får inntrykk av det som et noe mer avansert konsept (han etterlyser også "relativt erfarne" folk, noe jeg strengt tatt ikke er), tror jeg vil få mer ut av å jobbe på et enda mer grunnleggende nivå enn dette legger opp til :) Skal likevel gå i tenkeboksen på det! Takker :)

André Midtby har jeg faktisk tenkt på! Sett at han kjører en veiledningspakke via MyRevolution. Men hvordan er det, er dette kun via nett, eller er det snakk om personlig coaching på gym?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekket OIS nå Espen, og damn, både det og Magnat ser jo helt latterlig bra ut, men som du er inne på blir det et stykke unna iom at jeg bor på Bislett, og selv om et så suverent gym så trumfer kort vei til trening og fleksibiliteten som medfølger, enn så lenge... Skulle gjerne hatt et lignende gym i nærheten og betalt litt ekstra, har sett at Optimal Trening ligger rett ned i høgget her som også er som en DRØM, men dette er dessverre eksklusivt et PT-gym reservert for klienter av de som leier der...Så Fresh Fitness-medlemskapet får holde for øyeblikket ;)

Ida, gymmedlemskap er som sagt ikke noe issue, er utelukkende ute etter en selvstendig PT (vil helst ikke bytte gym bare for en PT...) som kan bidra med teknisk coaching, trenings - og kostopplegg har jeg ganske greit på stell. Prisene du nevner er nok overkommelige (selv om jeg neppe vil kunne gå stort høyere), men da må jeg være sikker på at kompetansen til vedkommende er MEGET bra, og ut fra erfaring fra div. kommersielle sentre er det er LANGT flere PTer som viser det motsatte, og da er pengene mye bedre spart... :)

Pakkepriser som du nevner er også interessant, da jeg antakeligvis vil prøve å opprettholde et litt kontinuerlig samarbeid hvis det viser seg å være en god coach!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...