Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mitt råd for deg vil være å kutte ut søtsaker helt til du er i din komfor vekt/utseende, da kan det bli aktuelt å begynne å "kose" seg igjen.. men hold deg unna godteri og brus og legg kaloriinntaket ditt ca 1000 kalorier i underskudd.

Tren mye, men variert som cardio og styrke..

En fin måte å se kaloriinhold i det du spiser er Gratis online dagbok for diett, slanking og kosthold

Fortsetter under...

Lasse ,=)

Jeg rører ikke godis eller brus her går det i kjøtt,fisk,grønnsaker og litt frukt (rødt eple) men ja er enig med deg,, vil bare ha en helt enkel diett hvor jeg kan slippe for mye mas og være usikker på om jeg gjør det riktig.. vil etterhvert introdisere andre matvarer og bygge opp et variert sunt kosthold som jeg kan ha for alltid=)

Annonse

Viktig å prøve å få et sunt forhold til det etterhvert, og når man har funnet livsstilen sin å si til seg selv at du gjør det fordi du har LYST, ikke fordi du må, skal eller burde. Da gjør det det mye lettere å overholde :)

jeg er egentlig ganske aktov men pga vekten så bli man mere stille sittende føler jeg,, vil aktivt konkurere med hest igjen og kroppen hemmer meg så det er også en fin motivasjon for meg =) ja når jeg først er nede skal jeg sannelig ikke opp igjen ..

jeg har lyst til og bli sunnere og slankere for jeg trives ikke med den kroppen jeg har den hemmer meg i hverdagen,, men vil prøve og finne en vei som ikke nekter meg alt men alt med måte og det er nok hva man gjør i hverdagen som teller,, ikke den ene gangen innimellom man tar seg en kakebit eller en fest=)

Som nevnt over her er 30kg på et halvt år ganske hardt, men det går hvis du gjør det rett. Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller satt som mål å gå ned 30kg på et år. Grunnen til dette er at det ikke blir like stor belastning på kroppen, både fysisk og psykisk. Noe annet er jo også det at det er lettere å vedlikeholde et vekttap som man har brukt lengre tid på å oppnå?

Annonse

Ja men det er bra, jeg klarte å gå ned 35kg på 6mnd på denne måten, og har greit å holde vekten nede med og trene masse og ha ett forhold til hva jeg spiser.

Lykke til da :)

Lasse- knallbra! Hvordan så en typisk uke ut for deg med trening? Og hva spiste du feks iløpet av en dag?

Lasse- knallbra! Hvordan så en typisk uke ut for deg med trening? Og hva spiste du feks iløpet av en dag?

Jo takk :) jeg gikk på en streng diett hvor jeg konstant låg 1000 kallorier i underskudd, hadde 3 store måltider til dagen som besto av 50% Salat, 20% grønnsaker og 30% Proteiner + 2 mellomåltider som kunne være f.eks nøtter. Trente 4-5 dager i uken og fikk nokk søvn :)

Jo takk :) jeg gikk på en streng diett hvor jeg konstant låg 1000 kallorier i underskudd, hadde 3 store måltider til dagen som besto av 50% Salat, 20% grønnsaker og 30% Proteiner + 2 mellomåltider som kunne være f.eks nøtter. Trente 4-5 dager i uken og fikk nokk søvn :)

Det høres veldig enkelt ut. Jeg elsker jo salat og grønt! Men til lunsj og frokost blir det ofte bare til at jeg spiser noen knekkebrød med noe magert pålegg.. Dårlig med grønnsaker dessverre;/ jeg er nok rett og slett nødt til å planlegge nøyere. Hva gjorde du? Lagde du frokost og lunsj dagen før feks?

:)

Til frokost hadde jeg måltidserstatter. Hovemåltidene mine var lunch 11:00 - middag - 16:00 og kvels 20:00.

Lagte alltid Lunchen til dagen etterpå sammen med kveldsmaten. hadde jeg ikke nokk eller hadde ikke laget så kjøpte jeg salat i nermeste salatbar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...