Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en jente på skrekkelige 106 kg eller i skrivende stund har jeg gått ned til 103,2 men jeg har en vei og gå og har som en kick start valgt PSMF dietten.

Vekten kan ikke bortsnakkes med annet en for mye mat feil mat og lite vilje til og endre på ting. Men har ikke vært overvektig i så mange år og har ellers vært både aktiv og er det idag og iform av ridning,, (stakkars hest) men nå er det slutt og jeg vil se ut som en veltrent fit jente til sommeren..

skal trene 3 økter med vekter på hele kroppen og jeg rir 2 dager i uken,,,

Startvekt 106 kg 02.01.2013

første veiing 07.01.13 = 103,2 kg

Fortsetter under...

Hei sistemann =) jeg er 180 cm og er 33 år.

Jeg har slitt med vekten de siste 5-6 årene etter jeg fikk min datter- Har tidligere alltid vært trent og slank jobbet aktivt med hest og sittet lite inne,,, så en kombo av mye kontorjobb og usunn mat og graviditet er det vel.. pluss for liten vilje til og endre det.. har tidligere gått ned til 88 så dette skal gå fint =)

Tror og litt av problemet er at jeg legger på meg jevnt på kroppen og at jeg derfor ikke ser så stor ut som jeg veier om man kan si det slik.

Hva tenker du om 75 kg det er ikke så ille det? syns på ingen måte det er for mye og gå ned da er jeg noen kg tyngre en jeg var før jeg fikk barn..

Men råd tas imot som sgat.

Hei :)

Alt i alt er det veldig vanskelig å si hvordan 75 kg ser ut på akkurat deg, men ut ifra høyden din høres jo det fint ut. Det virker jo som at du har god oversikt over hva som er årsaken, og da er det jo bare å sette i gang. Du sier du trener 3 ganger i uken gjennom hele kroppen og rir i tillegg, det er god trening :) Når du finner ut hva kcal behovet ditt er, legg deg ca 500 kcal under behov, da skulle det bli enkelt å gå ned ca 0.5 kg i uken. Følg med hva som skjer med kroppen din, energien din og progresjon på trening så går det nok helt supert :D

Ikke for å ta fra deg motet eller noe, men 30kg på ett halvt år, er hardt. Konsentrer deg om fett% din heller. Antall kg, kan, og vil bli en besettelse. Drit i hva du veier. Spis sunt, tren hardt, forsiktig med godteri - så er du på god vei.

Masse lykke til! Stå på!

hvordan regner jeg ut hva jeg skal ha i kcla pr dag?

har alltid veid mer en de fleste jenter selv når jeg var ganske så tynn,,, men er høy og vekten er jevnt fordelt på hele kroppen!! skal legge ut et før og etter bilde når det begynne rog skje noe..

Annonse

Ikke for å ta fra deg motet eller noe, men 30kg på ett halvt år, er hardt. Konsentrer deg om fett% din heller. Antall kg, kan, og vil bli en besettelse. Drit i hva du veier. Spis sunt, tren hardt, forsiktig med godteri - så er du på god vei.

Masse lykke til! Stå på!

Det er også en måte å si det på :p

hvordan regner jeg ut hva jeg skal ha i kcla pr dag?

har alltid veid mer en de fleste jenter selv når jeg var ganske så tynn,,, men er høy og vekten er jevnt fordelt på hele kroppen!! skal legge ut et før og etter bilde når det begynne rog skje noe..

Det gjør du ved å regne det ut her for eks: Regn ut ditt kaloriforbruk

Husk, men blir det man spiser :)

Zain =) hei har ikke satt noen tid på dette.. vet det er mange kg så dette får bare ta den tiden det tar men og tro at man alltid går ned 1 kg i uka det er nok ikke så realistsik...

har satt meg delmå... delmål ser slik ut

delmål 1: 99kg

delmål 2: 94kg

delmål 3: 89kg

delmål 4: 84kg¨

delmål 5: 79kg

delmål 6: 75 kg =)

jeg vil nok veie meg men ser an utover hva diett og trening gjør med meg og min kropp.. om jeg ser smashing ut og veier 80 kg så er det helt greit =)

Annonse

så med andre ord... herregud blir ikke klok på dette jeg ha ha..

nå spiser jeg etter spmf metoden hvor mye protein skal jeg da ha og hvor mange kcal skal jeg spise?..

spiste til frokost 1,5 liten kylling filet '

1/2 brokkoli

5 sopp

1/2 tomat

litt paprika.

lunsj

stekt karbonade deig

grønnsaker

mellommåltid

cottagecheese + bringebær

middag

kylling + grønnsaker..

drikker vann og kaffe/te

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...