Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på snart 18 år, 178 cm høy & 63 og har trent en god stund, men har ikke våget å prøve noen kosttilskudd som er rettet mot trening før.

Vil gjerne ha tips til noen gode proteinpulver og tilskudd. Målet er å øke fettforbrenningen og å opprettholde muskelmassen. Jeg vurderer disse til øke forbrenningen; Kreatin Pyruvate ,CLA og

Pyrulean

link:

Slankepakke 3 x Effekt Proteinfabrikken - Proteinfabrikken NO

Er det en gode ide å bruke disse produktene ? er det noe bivirkninger? tips til proteinpulver?

Fortsetter under...

Ikke slanke. Slanking er ikke bra, og ettersom du er såpass høy og har såpass lav vekt. Kan med fordel anbefale deg 100 % Wehy Gold Standard fra Gymgrossisten. Produkter du kjøper for å få opp forbrenningen er bortkastete penger, da du fint klarer å få i deg mat og grønn te istedet ;) SPIS MAAAT :D That's the shit :lol:

Ikke slanke. Slanking er ikke bra, og ettersom du er såpass høy og har såpass lav vekt. Kan med fordel anbefale deg 100 % Wehy Gold Standard fra Gymgrossisten. Produkter du kjøper for å få opp forbrenningen er bortkastete penger, da du fint klarer å få i deg mat og grønn te istedet ;) SPIS MAAAT :D That's the shit :lol:

+1!

Enig med forrige svaret her, tren og spis for å bli sterkere så kommer fasongen man ønsker seg etter. Proteinpulver er vel i stor grad en smakssak. Er mange tråder om det her inne, og eneste fellesnevneren er at alle har sin favoritt. De to jeg trener med har Tech Nutrition sitt proteinpulver. Der kan du bestille ei pakke med smaksprøver for en billig penge, så ser du fort om det er noe å satse på. Trodde man kunne bestille smaksprøver der (og godt mulig man kan det) men jeg er ikke kar om å finne det akkurat nå. :facepalm:

Kreatin gjør at man kan presse seg litt lengre på trening, så det er flott om du trener styrke og er flink til å presse deg selv hardt. Men! Spar pengene dine og kjøp Kreatin Monohydrat. Alle disse andre variantene med flotte, fancy navn og dertil høy prislapp er ikke det spor bedre, og flere av dem er visst dårligere. 5g kreatin monohydrat om dagen, ikke noe hokus-pokus med det. :)

Enig med forrige svaret her, tren og spis for å bli sterkere så kommer fasongen man ønsker seg etter. Proteinpulver er vel i stor grad en smakssak. Er mange tråder om det her inne, og eneste fellesnevneren er at alle har sin favoritt. De to jeg trener med har Tech Nutrition sitt proteinpulver. Der kan du bestille ei pakke med smaksprøver for en billig penge, så ser du fort om det er noe å satse på. Trodde man kunne bestille smaksprøver der (og godt mulig man kan det) men jeg er ikke kar om å finne det akkurat nå. :facepalm:

Kreatin gjør at man kan presse seg litt lengre på trening, så det er flott om du trener styrke og er flink til å presse deg selv hardt. Men! Spar pengene dine og kjøp Kreatin Monohydrat. Alle disse andre variantene med flotte, fancy navn og dertil høy prislapp er ikke det spor bedre, og flere av dem er visst dårligere. 5g kreatin monohydrat om dagen, ikke noe hokus-pokus med det. :)

Takk for tipsene, siden jeg forsatt bor hjemme og ikke myndig helt enda, så må jeg nok kjøpe på sunkost/life. Hvilket proteinpulver og kreatin er best på sunkost/life?

Annonse

kreatin fører til midlertidig økning av vannvekt ja, og øker mengdene med drivstoff muskelcellene har til rådighet(?) ,som burde føre til bedre prestasjoner. men så fort du slutter å ta kreatin går den midlertidige økningen over.

Annonse

Jeg kjøpte den første bøtta mi på REMA, proteinfabrikken's 100% Whey proteine med smak av exciting strawberry. Synes den smaker helt greit frem til jeg får andre godsaker i posten. Drikker den med goooooood samvittighet etter trening, og nyter den!

Et par spørsmål:

- hvor lenge varer 750 g proteinpulver? 3-4 uker hvis man trener 5 ganger i uka?

-bør jeg begynne med å ta det etter styrkeøktene eller både cardio og styrke?

-vil jeg legge på meg selv om jeg spiser bare 1400 kcal inkl proteinpulver? <--- dumt spørsmål, I know

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...