Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hallo! :)

jeg har det med at jeg så godt som ikke klarer og øke i styrke uten og gå opp i vekt, og dette er noe som irriterer meg.

veier nå 93kg og synst dette er en helt ok vintervekt/trifselvekt på 183 cm, men har heller ikke lyst og bli noe særlig tyngre heller med det første.. Men hvordan skal jeg gjør dette?

Akkurat ferdig med 1 uka med Dietmar mengde, tenker og ligge på ca moderat med kcal , vil dette før til at jeg øker alike vell?

Fortsetter under...

spis så du ikke går op i vekt. tren som du ellers ville gjort, eller kanskje litt lavere treningsvolum og mer trening med lave reps. ikke så mye e høyrep.

styrkøkninger uten økt kroppsvekt tar my lengre tid enn sammw trening med økt kroppsvekt/kalorioverskudd.

Du får ikke mer fett på kroppen om du spiser på vedlikehold. Har du totalforbrenning på 3000kcal, og spiser 3000kcal, er det tilnærmet praktisk umulig å lagre fett. (tallet er ikke tatt ut av det blå, sjekk Fitnessbloggen.no - Kalorikalkulator | Facebook )

Pass på at du får i deg tilstrekkelig med proteiner, 1,5-2g per kg kroppsvekt

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...