Gå til innhold

Hvorfor kommer ikke vibram fivefingers med en advarsel?


Pingrid

Anbefalte innlegg

Der det står at en må bruke minst 30 minutter pr sko, mye svette, frustrasjon, irritasjon og nesten noen tårer (fordi jeg måtte få hjelp til å brekke tærne på plass inni der)før man får foten og tærne på plass oppi de fordømte skoene:banghead:

Fikk lyst til å klippe de i tusen biter og slenge de ut vinduet midt i prosessen.

De var gode å gå med når jeg kom meg oppi altså, men å bruke så mye tid og energi på å få på meg noen sko kommer til å gjøre meg gal!

Si at det går seg til etterhvert som man går de inn please..?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

  • 7 måneder senere...
Vet ikke om jeg kan spørre om det her, men funker de bra å løpe med på type skogsvei? :) (nybegynner både på forumet og på løping)

Fungerer på asfalt, grus, snø, gjørme, fjell, skog osv. Skogsvei er gjerne et av de bedre underlagene å bruke dem på. Det finnes mange modeller. Jeg fant mye hjelp på barefootshoes.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at man blir veldig støl i beina i begynnelsen, og at man bør bruke veldig god tid på å venne seg til dem (gå mye med dem i første omgang) før man legger ut på lange løpeturer, i og med at man må venne seg til å løpe på en annen måte enn om man er vant til å løpe på sko med mye demping og støtte. Har også hørt at de er veldig gode å bruke til styrketrening :) noen som har erfaring med dem som vil fortelle litt? Vurderer å kjøpe et par selv når jeg drar til USA i høst (antar at de er en del billigere der:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at man blir veldig støl i beina i begynnelsen, og at man bør bruke veldig god tid på å venne seg til dem (gå mye med dem i første omgang) før man legger ut på lange løpeturer, i og med at man må venne seg til å løpe på en annen måte enn om man er vant til å løpe på sko med mye demping og støtte. Har også hørt at de er veldig gode å bruke til styrketrening :) noen som har erfaring med dem som vil fortelle litt? Vurderer å kjøpe et par selv når jeg drar til USA i høst (antar at de er en del billigere der:p)

Jeg lurer også på om det er noen som kan fortelle litt om erfaringene de har :)

Og jeg skal og til USA i vinter, så du får si fra om du finner noe bra og litt billigere der Ida. Og eventuellt hva du syntes om dem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...