Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg var før aktiv på tredemølla (3ganger i uka), men etter en dum kneskade fikk jeg forbud fra legen mot å løpe på hardt underlag. Kan ellipsemaskinen erstatte tredemølla? Blir det noe forandringer da eller blir det ca det samme? Jeg har ikke løpt på 3 månder (etter siste legebesøk), så jeg begynner virkelig å savne svetten sile fra pannen..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15868-ellipsemaskin-erstatte-tredem%C3%B8lla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treningsmessig vil ellipsemaskinen være et godt alternativ.

Jeg har også gått gjennom den prosessen der. Da jeg kunne begynne å løpe igjen merket jeg at steget var noe tyngre, og jeg merket at det var mer slitsomt å løpe enn tidligere. Men når du opprettholder formen på ellipsemaskinen så vil det ikke ta lang tid før løpeformen er tilbake igjen. Da gjelder det bare å gi knærne tid til å henge med;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...