Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Next Mission: The GORUCH Challenge (12. Januar 2013, Key West, FL)

Etter å ha leste linken under, så Måtte jeg jo melde meg på.. Tenk så digg da... eller?! 13 timer med fanskap

GORUCK YOURSELF: My GORUCK Challenge Experience (Class 182)

Og fikk du med deg det med murstener? Er man 150 pounds eller mer må man drasse med seg 6 mursteiner. Mens de litt lettere bare trenger 4. Nå er jeg 153,22 Pound (69,5kg) Og jeg må under 68.

1,5k på 3 uker burde selvfølgelig ikke være noe problem, etter å ha gått ned litt over 3 kg den siste mnd. Men det er som om vektapila har tatt juleferie.

Så jeg trenger litt inspirasjon..Har allrede prøvd med på PSMF-dietten i 12 dager, men det var ikke noe for meg ass. Så jeg trenger noen verdige tips.. Hvordan gjør du det?

God Jul folkes! :)

Fortsetter under...

Sats heller på å miste de kiloene som vann i stedet for fett. Vil ikke tro det er noe sjakktrekk å ligge i stort underskudd før en ev. konkurranse. 1,5 kg i væsketap skal absolutt være overkommerlig. Stikkordene er å drikke mye vann 4-6 dager før konkurransen, også dropper du vanninntaket ett døgn eller så i forkant av konkurransen. Om du i tillegg går ned på karbohydratene og salt, mister du en del der også.

T NATION | Shredded in 6 Days

Hmm, takk for app-forslag. Skal sjekke den ut! Og skal prøve meg på vesketapet. Drikke bortimot 4-5 liter vann om dagen pga. varmen her i Jamaica. Men spiser begrenset med salt og kun carbs til frokost. Går ellers i Tunfisk, bønner, Cottace Cheese og frukt & grønt.

Gjør som nano sier. Det funker :) 4-5l er ikke mye :p ..Prøv å drikk nærmere 8l 4-6 dager før (tilsvarer vell 1L per andre time du er våken) Og så droppe drastisk, kutte mot innveinga, salt og karbs burde også kuttes. Sliter du så bare kle på deg masse lufttette klær, flere lag og jogg deg en tur.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...