Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Skrevet
Er det godt aleine er det godt sammen i praksis ? :D

Praksis? :confused: Det er i hvert fall godt sammen! Men kjøttet bør ha en nøytral smak - jeg vet ikke hvor godt det er med krydret kjøtt ;)

Skrevet
Burde prøves om du ikke har smakt det før.

Kanskje litt sært med pesto under, men jeg elsker det.

Jeg syntes pesto smaker godt til alt av kjøtt, så det går nok fint ;)

Skrevet
Digger at det er flere enn meg som spiser kjøtt og syltetøy sammen - det er jo så godt!

[ATTACH=full]1979[/ATTACH]

Kyllingindrefilet med bringebærsyltetøy uten sukker!

Kjøtt og bær er jo skikkelig steinalder-diett som skal være så bra :)

Skrevet
Kjøtt og bær er jo skikkelig steinalder-diett som skal være så bra :)

Det er nydelig! Syltetøy er vel ikke akkurat steinalderdiett (sukker eller søtning), men det er godt!:) Jeg tror ikke "hulemenneskene" hadde klaget hvis de hadde fått denne kombinasjonen servert :thumbsup:

Skrevet
Tyttebær er en utrolig viktig del av de aller fleste tunge kjøtt-måltid.

Jupp, så jeg skjønner ikke hvorfor ikke flere enn meg og Carl-Erik slår et slag for andre typer syltetøy sammen med kjøtt og middagsmat! ;)

Skrevet

Parmaskinke (eller annen type urøkt spekeskinke) sammen med mager smørost naturell (så og si bare proteiner) og syltetøy i en påleggsrull er bare sinnsykt godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...