Hege Slåttum Skrevet 23. november 2012 Skrevet 23. november 2012 Jeg skal spise og trene akkurat slik jeg pleier. Siter
Olga Skrevet 23. november 2012 Skrevet 23. november 2012 Skal holde meg til programmet (4 styrkedager, 1/2 kardio). Når det kommer til kostholdet skal jeg prøve å holde meg i skinnet og ikke gå helt bananas, men OGSÅ kose meg! Har ikke vært hjemme på 4,5 mnd, det kommer til å bli så godt med mammas mat og smågodt igjen ❤ Siter
Gjest Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Mye mat og mye trening. Mulig jeg prøver smolov+ smolov jr. Siter
TheSeniorWrangler Skrevet 25. november 2012 Skrevet 25. november 2012 Jeg skal spise sunt og trene helt som normalt:) treningssenteret her er bare stengt 1juledag og 1januar men jeg klarer mine vanlige 5 treninger i uka likevel. På julaften skal jeg spise 1 marsipangris ( det har jeg lengta etter siden de havna i butikken i slutten av september) og maaassssssse ribbe! Men for en gangs skyld skal jeg ikke ha behov for slankekur i januar! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.