Synan Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Hei! Jeg er for stiv for å gå ordentlig dypt i knebøy, men jeg sliter litt med å finne ut hvor hovedproblemet egentlig ligger. Finnes det noen form for "test" man kan gjøre (på seg selv eller med hjelp) for å finne ut hvilke ledd/muskler som holder en tilbake? Tenker typ "Heng deg opp ned i en taklampe. Peker hodet mot høyre har du stive hofter, peker det mot venstre er du stiv i hamsting, og klarer du ikke få hodet rett ned mot gulvet har du stive ankler". Tøyer 15-20 min hver dag nå, og vil selvsagt bruke disse mest mulig effektivt Takk for hjelpa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HHHH Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Er det anklene? Er det hamstrings? Titanium, Dag, Vama og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synan Skrevet 23. november 2012 Forfatter Del Skrevet 23. november 2012 Takk HHHH HHHH 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DannyGrind Skrevet 3. desember 2012 Del Skrevet 3. desember 2012 Veldig ofte er det hamstring (bakside lår). Strekk masse og lykke til! Synan 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.