Gå til innhold

Den lille plagsomme kulen på magen...


LeanMachine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har på ingen måte tenkt å gå ned i vekt, der har jeg ikke godt av. det som er spørsmålet her er jo hvordan jeg skal få den bort på en fornuftig måte. om det er jul eller ikke spiller svært liten rolle for meg, da det eneste jeg egentlig liker å spise til jul er pepperkaker som jeg forsåvidt lager sunne og mandariner :-P alle som trener liker jo å føle at det er verdt strevet, og for meg som ikke klarer helt å se den styrkenbiten i dette enda dessverre, så ønsker jeg hvertfall å få sett noe progresjon på kroppen. Alle vil jo se bra ut, så enkelt er det bare :-) Jeg føler bare at den lille magen er det enest stedet jeg ikke merker noe som helst progresjon, og da vil jeg gjerne vite hva jeg kan gjøre annerledes hvis det er noe jeg kan gjøre bedre som jeg kanskje ikke har tenkt på før. Men jeg skjønner hva du mener, det blir kanskje litt feil.fokus nå som det snart er jul og alt det der, og seff betyr ikke utseendet alt. Det var jo ikke det som var spørsmålet heller. Men nå som jeg har tenkt på det , virker det moro å kunne stille i.bikinifitness neste år :-D så alle råd taes imot med takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvorfor inlegget med forslag til bakkeintervaller ble fjernet, det er jo allment kjent at dette er svært effektivt når det kommer til fettforbrenning. Trist at man fjerner genuine råd.

Dette ble fjernet på grunn av kommentarene og tonen det førte med seg. Om det var oppriktig ment i utgangspunktet beklager jeg, og ja, bakkeintervaller er en fin ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble fjernet på grunn av kommentarene og tonen det førte med seg. Om det var oppriktig ment i utgangspunktet beklager jeg, og ja, bakkeintervaller er en fin ting :)

Jeg kan dessverre ikke styre hva andre måtte ha av negative meninger om skikkelig trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler med deg angående kulen. Tror nok genene spiller en stor rolle i hvor fremtredende den er og hvor vanskelig den er å bli kvitt. De eneste dagene jeg ser at den nesten er borte, er dagen derpå hvor kroppen er dehydrert og sulten :p Da er det så tomt innvendig at det ikke er noe som presser den utover haha...

Når det er sagt, så gjør ikke kulen så mye egentlig så lenge den er fast og stram (y) tenker jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...