Gå til innhold

Ubehag ved belastning av triceps


Arajntos

Anbefalte innlegg

Når jeg tar push ups eller dips får jeg den merkelige følelsen av at noe ved albuen ''ryker''. det er ikke vondt, bare ubehagelig. eneste måten jeg føler jeg kan beskrive det på er at det kjennes ut som en snor som ryker, etterfulgt av litt kribling hver gang jeg går ned i øvelsene og belaster muskelen. Opplevde idag det samme langs bicepsen ved en anne øvelse med vekter. har nå først i senere tid fått denne plagen og grubler meg grønn over hva det kan være! Som sagt så er dette ikke vondt, men ubehagelig/plagsomt. Noen anelse om hva dette kan være?

Setter pris på alle ideer, forslag og tanker rundt dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg også har det sånn! Kjenner litt ut som om det er noe som ryker, og så kribler det litt. Kjenner det når jeg tar dips og det er skikkelig tungt. Men følelsen går over med en gang belastningen er over.

Samme her.. litt over/ ved siden av albuen.. Noen fagkyndige som vet hva det kommer av? jeg har vært redd for at det bokstavelig talt skal RYKE inni der:p

Jaaa er akkurat sånn jeg også føler det! er redd for at hvis jeg fortsetter så ryker det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...