Gå til innhold

Armbånd for å måle forbrenning - where to get?


Sven David

Anbefalte innlegg

Jeg er strålende fornøyd med min - men har en liten pause fra den nå etter ca 6 uker i ett strekk :)

Har du hatt den på armen i 6 uker, eller missforstår jeg...?o_O Skal sette meg ned og lese manualen nå, spent som f... (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...
Da er testen ute for dem som ønsker å se den (inklusive rabattkode til Bodymedia-saken). Den passet ikke inn i profilen til Fitnessbloggen, men Treningsforum kjører den både på web og i bladet sitt. Dere kan lese den her (http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3160) om dere er interessert :)

Skal bestille, men kor er feltet for å skrive inn rabattkode? Kom heilt til kortbetaling uten å finne ein vettug plass å skrive inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Fikk mail tilbake fra dem at dem beklaget at jeg måtte vente en uke så skulle dem gi meg ETA på når dem fikk den inn.

"We are expecting new stock in from Bodymedia in the USA which will be the latest model"

Men...Er det Core eller Core2? Mye forskjell på de to, men har ikke sett noe Core2 på sidene deres enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen hva er det Core2 kommer med som ikke Core har?

Tja...flere ulikheter, egentlig. Core 2 er en forbedret versjon av Core Link (eller hva den nå heter), som uansett ikke er tilgjengelig i Europa. Hovedfordelen er at den kan synke direkte til telefonen din, eller du kan kjøpe med armbånd som viser stats, via bluetooth. Og så er den mindre.

Men Ki Performance og Bodymedia aner ikke når den kommer på markedet. De visste det ikke i fjor høst. De vet det ikke nå. Med mindre det har skjedd noe veldig spennende veldig nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om rabattkoden fortsatt er gyldig?

Er dere fortsatt fornøyde? Sitter bare noen klikk unna å bestille, har såå lyst på.

Rabattkoden skal ikke ha noen utløpsdato. Min mening ser man jo ut fra artikkelen, og jeg er i hvert fall strålende fornøyd. Innimellom tar jeg det på og har det på et par-tre dager i strekk for å se hvordan det står til med aktivitet og forbrenning, og for meg er det utrolig nært det som faktisk skjer i kroppen. Men var vel ingen overraskelse at jeg er fornøyd, om man har lest testen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabattkoden skal ikke ha noen utløpsdato. Min mening ser man jo ut fra artikkelen, og jeg er i hvert fall strålende fornøyd. Innimellom tar jeg det på og har det på et par-tre dager i strekk for å se hvordan det står til med aktivitet og forbrenning, og for meg er det utrolig nært det som faktisk skjer i kroppen. Men var vel ingen overraskelse at jeg er fornøyd, om man har lest testen ;)

Tusen takk Tiwas! Tror jeg har lest gjennom artikkelen 100 ganger nå, blir bare enda mer gira! Dette virker gøy, selv for en teknologisk idiot som meg sjæl. Lite spørsmål til: betalte du MVA og tollavgift på armbåndet + det 6 måneder lange abonnementet, eller er det kun verdien av selve armbåndet som legges til grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...