Gå til innhold

Sverigeshopping - hva kjøper du?!


02-snapper

Anbefalte innlegg

Har fått med meg at mange kjøper en rekke produkter i Sverige - alt fra funlight til kjøtt... Nå skal typen min være der i noen dager og da lurer jeg på om det er noe "spesielt" jeg kan be ham kjøpe der ?!

Som vestlending har jeg null erfaring med å kjøre over grensa på harryhandel - så jeg aner ikke hva og om det er noe an interesse...men har jo fått veldig inntrykk av at Sverige "is the shit" når det gjelder matvareshopping!?!

(PS: han drar uten kjølebag :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kylling, kjøtt generelt går det mye av når vi handler. Og så prøver vi så godt det lar seg gjøre med middelmådige mattekunnskaper å regne ut hva vi sparer av å penger, svensk kontra norsk mat. Nå ser jeg du skriver at han reiser uten kjølebag, hvorfor det? :p Det er jo litt dumt når man kan ta meg seg så mye godt fra Sverige ;) Ellers går det vel mye i Pepsi Max regner jeg med... Selv om jeg selv ikke er sååå overbevist over at det er så mye bedre enn annen brus, pga kunstig søtning :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min vanlige shoppingliste:

  • Øl (Sofiero) ++
  • 2kg Husholdningsost (Synes svenskosten er bedre enn alle i norge, tror det er lit mer salt i den, fines i 27% og 17%)
  • Bacon
  • Pepsi Max
  • Sideflesk (om nom nom!!!)
  • Kylling og kjøtt som er billig
  • Kinder Max (3 for 10SEK!)
  • Monster Low Carb (Blandevann)
  • Snop/snacks
  • Snus (Kjøper for min far / gir bort i gave ^^)

Blir noen ganger noen andre ting, men i all hovedsak er det dette det går i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg at mange kjøper en rekke produkter i Sverige - alt fra funlight til kjøtt... Nå skal typen min være der i noen dager og da lurer jeg på om det er noe "spesielt" jeg kan be ham kjøpe der ?!

Som vestlending har jeg null erfaring med å kjøre over grensa på harryhandel - så jeg aner ikke hva og om det er noe an interesse...men har jo fått veldig inntrykk av at Sverige "is the shit" når det gjelder matvareshopping!?!

(PS: han drar uten kjølebag :o)

Kjøtt - brus - godteri m.m som er billigere enn i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxi mat på nordy, fra Felix. Stor flaske, samme design som Idun sin ketchup. Merket med stevia på fremsiden:)

Thanks babe! Har brukt å holde meg til den sukkerreduserte typen til Heinz. Blir spennende å prøve noe nytt og enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...