Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fått med meg at mange kjøper en rekke produkter i Sverige - alt fra funlight til kjøtt... Nå skal typen min være der i noen dager og da lurer jeg på om det er noe "spesielt" jeg kan be ham kjøpe der ?!

Som vestlending har jeg null erfaring med å kjøre over grensa på harryhandel - så jeg aner ikke hva og om det er noe an interesse...men har jo fått veldig inntrykk av at Sverige "is the shit" når det gjelder matvareshopping!?!

(PS: han drar uten kjølebag :o)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14283-sverigeshopping-hva-kj%C3%B8per-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kylling, kjøtt generelt går det mye av når vi handler. Og så prøver vi så godt det lar seg gjøre med middelmådige mattekunnskaper å regne ut hva vi sparer av å penger, svensk kontra norsk mat. Nå ser jeg du skriver at han reiser uten kjølebag, hvorfor det? :p Det er jo litt dumt når man kan ta meg seg så mye godt fra Sverige ;) Ellers går det vel mye i Pepsi Max regner jeg med... Selv om jeg selv ikke er sååå overbevist over at det er så mye bedre enn annen brus, pga kunstig søtning :p

Annonse

Min vanlige shoppingliste:

• Øl (Sofiero) ++
  • 2kg Husholdningsost (Synes svenskosten er bedre enn alle i norge, tror det er lit mer salt i den, fines i 27% og 17%)
  • Bacon
  • Pepsi Max
  • Sideflesk (om nom nom!!!)
  • Kylling og kjøtt som er billig
  • Kinder Max (3 for 10SEK!)
  • Monster Low Carb (Blandevann)
  • Snop/snacks
  • Snus (Kjøper for min far / gir bort i gave ^^)

Blir noen ganger noen andre ting, men i all hovedsak er det dette det går i :)

Har fått med meg at mange kjøper en rekke produkter i Sverige - alt fra funlight til kjøtt... Nå skal typen min være der i noen dager og da lurer jeg på om det er noe "spesielt" jeg kan be ham kjøpe der ?!

Som vestlending har jeg null erfaring med å kjøre over grensa på harryhandel - så jeg aner ikke hva og om det er noe an interesse...men har jo fått veldig inntrykk av at Sverige "is the shit" når det gjelder matvareshopping!?!

(PS: han drar uten kjølebag :o)

Kjøtt - brus - godteri m.m som er billigere enn i norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...