Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal legge om kostholdet nå, og trenger litt inspirasjon til pålegg. Er veldig lei vanlig brødmat, og trenger noe ekstra å piffe opp med. Har lenge vært lei knekkebrød og brødskiver, og har derfor spist mye fyfy, men nå må dette snus, og lurer litt på tips til hva jeg kan ha på?

Magert kjøttpålegg, jada, men det blir for kjedelig for min del.

Har spist endel kyllingpålegg med eggerøre, godt, men starter å bli lei det og nå.

Egentlig ett luksusproblem dette, men likevel. Noen som har tips?

Har kjøpt inn roastbiff, men usikker på hva dette kan kombineres med, potetsalat og majones er kanskje ikke veldig optimalt.. Så.. Tenker kanskje om spøløk vil være noe å ha på topp eller ei..

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/14278-p%C3%A5legg-p%C3%A5-knekkebr%C3%B8det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv har jeg fått dilla på komboen av: Mager smøreost (kavli sin med kylling er GOD!!!) + vita hjertegod ost + agurk..! NAMNAM!

På knekkebrød er det også godt med:

1. Cottage cheese + syltetøy på toppen

2. Peanøttsmør

3. Makrell i tomat

4. Mager smøreost + skinkepålegg (mindre tørt en uten noe under liksom..!)

5. leverpostei + avocado

6. makrell i tomat + pepper + agurk

7. sardiner + pepper + agurk

8. mager smøreost + tomat+mozzarella

yum yum =)

Tunfiskrøre.

2 bokser tunfisk i vann

1 boks mager kesam

1 halv løk

1 revet gulrot (eller noe annet godt)

Sitronpepper og dill

La det stå i en boks i kjøleskapet over natta sånn at alt er trukket sammen. Kan brukes som pålegg eller alene :D Nam nam

Annonse

Roastbiff er godt sammen med så lett gulosten fra synnøve finden, rødløk, tomat- og agurkskiver. Du må ikke spise knekkebrød eller brød. Jeg spiser heller hele roastbiffpakka med salt og pepper, gulost og friske grønnsaker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...