Gå til innhold

Vurderer periodisk faste


Jenny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I kg fett = ca 7000 kcal og da blir det vel 1000 kcal i underskudd per dag.

Hæ? Det kan umulig stemme at jeg var 1000 kcal i underskudd! Ikke når jeg gjennomsnittlig spiste ca 1500 dagen? Jeg har i tiden også prøvd å kutte ned på salt og sånt da... kanskje det var en del vannvekt som gikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger du periodisk faste den dag i dag, eller var det bare et "verktøy for å gå ned i vekt?

følger fortsatt periodisk faste, men det er faktisk fordi jeg presterer bedre på skolen når jeg er på periodisk faste. Hører sikkert litt rart ut at jeg er flinkere på skolen når jeg ikke spiser der, men når jeg ikke har matlyst mens jeg er på skolen blir jeg ikke distrahert av det konstante sukkersuget jeg før hadde og som før gjorde at jeg hadde problemer med å konsentere meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger fortsatt periodisk faste, men det er faktisk fordi jeg presterer bedre på skolen når jeg er på periodisk faste. Hører sikkert litt rart ut at jeg er flinkere på skolen når jeg ikke spiser der, men når jeg ikke har matlyst mens jeg er på skolen blir jeg ikke distrahert av det konstante sukkersuget jeg før hadde og som før gjorde at jeg hadde problemer med å konsentere meg :)

Men blir ikke det veldig liten tid til spising? Altså, en vanlig skoledag varer gjerne noen timer, og da blir fastetiden lang, eller? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men blir ikke det veldig liten tid til spising? Altså, en vanlig skoledag varer gjerne noen timer, og da blir fastetiden lang, eller? :huh:

Neida, jeg spiser rett etter skolen de dagene jeg slutter tidlig, men de dagene jeg slutter sent spiser jeg på skolen sånn klokken 13.00, og det er ikke så veldig sent. Så spiser jeg siste måltid rundt 22.00 :) det passer meg helt fint, blir ikke noe uutholdelig sulten. Passer forresten på å spise lavkarbo helt frem til middag for å ikke få søtsug når jeg er på skolen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...