Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Muskelmasse, fettprosent og det legendariske "trykket". Når jeg er i god form så er det varme + mat som får blodårene mine frem. Som regel står de på spenn om kvelden etter siste måltid om det er varmt.

Annonse

Jeg vil ikke skryte på meg lav fettprosent, men har godt synlige blodårer på hele overkroppen. Hos meg er det genetisk og skyldes at blodårene ligge langt ute i huden. Men som Ingebrigtsen påpeker er de enda mer synlige i varmen og ved trykk i muskulaturen.

Annonse

Haha nei, hadde tendens til de på overarmene i sommer, på treninga da det var 30 grader, høy luftfuktighet og ingen AC. Jada det har aldri vært AC der men ikke noe friskluft i det hele tatt som kom inn.. Men nå er det AC.. Så da får jeg trene ute til neste år når det blir varmt da for å få frem blodårene haha..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...