Gå til innhold

Erfaringer med melkesyrefabrikken


Ole-Mats Moskvil

Anbefalte innlegg

Hola!

Blitt lurte med på å gå birken så må få sprita opp kondisen litt igjen. Blir ikke noe trøkk uten skikkelige mål, så tenkte å få målt O2-opptakt med laktatprofil så vi kan ha noe å måle mot når rennet nærmer seg. Noen som har vært der og har noen erfaringer? Virker som en solid plass med dyktige folk, så regner egentlig med det er bra. Er det eventuelt andre bedre/billigere alternativer i Oslo?

Birken skal beseires og konkurrentene hentes inn som vintersultede rådyrkalver. THE GAME IS ON!

Wolf-Running.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hanna89 kan kanskje komme med noen innspill her. Vet at hun testet seg der for bare en ukes tid siden:)

jeg har vert der!og jeg fikk et ekstremt godt førsteinntrykk.. jeg er i en liten prøvefase nå frem mot jul. hvor jeg følger et treningsoppkjør basert på laktatprofil og max-O2 test tatt på klinikken. mitt mål er å bedre min halvmaraton og finne ut om jeg har det det kreves for å satse på løping.. men uannsett da, så er dem veldig profesjonelle både i håndtering av deg som kunde, lokaler, testapparat(testperson/ansvarlig og godt utstyr).. jeg tror aldri jeg har tatt en utholdenhetstest som har vert så "avslappende" noen gang.. hun var super dyktig, hadde full kontroll på hva hun skulle forklare meg og avtalte signal osv før start.. jeg kan absolutt anbefale deg å dra dit.. og ikke minst ta både laktatprofil og max-02.. skal man trene optimalt etter personlige Isoner, så lønner det seg å vite hvor ditt terskelnivå ligger.. lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...