Gå til innhold

Mulig å gå ned 10 kg på 12 dager?


Henrisan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PSMF - Den sunneste ekstremdietten - Fitnessbloggen

Denne vil kunne hjelpe deg med 3-4 kg på 12 dager. Resten kan du kanskje klare med vannkutt og dehydrering rett før innveiing. (sikkert noen fitness folk som kan hjelpe deg med plan der).

Regner med det er vektklasse i Taekwondo det er snakk om? (snikte litt i dine tidliggere innlegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner folk som greier det på 2 dager. Bruk bastue og svettedrakt(eventuelt jogg med plastikk poser), regner med du bare skal nå innveiinga og så kan du spise/drikke deg opp igjen?

Sørg for å ha nok vitaminer og mineraler og elektrolytter

- Ikke dusj

- Ikke drikk mye, (næringen din bør komme av sukker, ting som ikke kan bli sittende i førdøyelsen lenge)

- Ikke spis noe.

Dette fungerer som kun som kortidsløsning(max 2 dager), du er også avhening av at du har innveiing dagen før konkuransen, fordi du vil være meget redusert av dette og må spise deg opp. Sjekker de vekt rett før kampen kan du bare glemme den vektklassen, gå heller opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner folk som greier det på 2 dager. Bruk bastue og svettedrakt(eventuelt jogg med plastikk poser), regner med du bare skal nå innveiinga og så kan du spise/drikke deg opp igjen?

Sørg for å ha nok vitaminer og mineraler og elektrolytter

- Ikke dusj

- Ikke drikk mye, (næringen din bør komme av sukker, ting som ikke kan bli sittende i førdøyelsen lenge)

- Ikke spis noe.

Dette fungerer som kun som kortidsløsning(max 2 dager), du er også avhening av at du har innveiing dagen før konkuransen, fordi du vil være meget redusert av dette og må spise deg opp. Sjekker de vekt rett før kampen kan du bare glemme den vektklassen, gå heller opp.

Innveiingen er på fredag og jeg skal gå på søndag, så jeg skal klare å spise meg opp igjen til da. Står i invitasjonen at vi kan stikke på Egon å spise etter innveiing, så tror nok det bare er til akkurat da vi går på vekten.

Går man opp i vekt etter å ha dusjet? Har planer om å sitte i badstue, men føler egetlig jeg må dusje etter det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en feil mange gjør, man kan nemlig absorbere vann gjennom huden. Bare dra på deg treningdress/slakkedress å møt på innveiinga. Tro meg du er ikke den eneste som ikke har dusjet, null stress å dusje etter inveiing å så stikke ut på det sykeste fråtseriet etterpå :D . Det er sinnsyk kjipt å ikke greie vekta første dagen, da må du jo møte neste dag og du tærer på kroppen enda lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...