Gå til innhold

Anbefalte innlegg

inspirert av "powerlift" program

og prøvd og tilpasse det min kropp.

Uke1

A1

Knebøy

Benkpress

Pullups

B1

Push press

Teknikk markløft

triceps

Biceps

A2

Knebøy

Skråbenk

Stangroing

Uke2

B2

Tung markløft

Millitærpress/arnold press

Smalbenk

A1

Knebøy

Benkpress

Pullups

B1

Pushpress

Strakmark/teknikk markløft

Triceps

Biceps

Så bytter dem igjen neste uke sån at det blir det A1 igjen uke 3

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/13251-inspirert-av-powerlift-program/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjører mye teknikk på base øvelsene, og ett toppsett, der jeg tar 4-8 repetisjoner, tar jeg 8+ så øker jeg vekta med 5kg og tar max rep på den vekta neste trening så øker ejg sån til jeg stangerer.

har økt bra med 5 splitt og dette øke repetisjon metoden, men øker jo enda mer om jeg kjører musklen flere ganger i uka... :D

Annonse

du har stangroing og pullups. skal mye til for at du blir skeivtrent da. ikke legg til flere øvelser spør du meg.

hvor har du funnet dette programmet?

Hvilket da? Dette her, eller powerlift 5x5?

hvis du øker med den måten du trener nå, ser jeg ikke hvorfor du skal endre program.

skal trene samme måte, men trene kroppen 2 ganger i uka pga skal staarte på kreatin, noe jeg alldrig har prøvd før så får jeg se om det hjelper på restitusjonen:):)

Iblandt kan du krydre litt med halvmark, mark på kloss, rackpulls, plankebenk, bunnstart, løft med stopp osv. Lett og fint, ellers ser det sjefolainen ut.

flott, skal jeg! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...