Gå til innhold

1,25 kg kreatin gis bort


McBain

Anbefalte innlegg

Jeg var så dum å kjøpe svineriet til Gymgrossisten i sommer. Bor i Bergen, gidder ikke sende det. Portoen blir omtrent det samme som det kostet også.

Du kan få det helt gratis, men du er herved advart:

- Smaker kjemisk, noe kreatin ikke skal gjøre

- Jeg bloater av det, noe jeg normalt ikke gjør av kreatin

- Det virker ellers som vanlig kreatin, så selve effekten får du jo.

Har to pakker på 500 g og en pakke som er åpnet som er ca. halvfull. Jeg orker ikke mer kinakreatin. Værsågod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvaaa,har akkurat samme selv :eek: og ikke noe gernt med min:eek:

Kjøpte dette for kanskje 1-2 år siden også, den var helt fin. Men den batchen her...tja...reagerte mye på da jeg åpnet den ene posen, og det luktet sterkt kjemisk. Det er ikke normalt med kreatin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmmm,rart!

Er vel ikke akkurat nøytrale de gutta her, men uansett:

Three Secrets to Getting More Out of Creatine | NuCare Nutrition

In China, there are few manufacturing standards. Price, not quality, is what matters most. Some of the Chinese creatine tested by High Performance Liquid Chromatography (the gold standard for creatine screening) has been shown to contain staggering amounts of impurities – quite possibly due to questionable, outdated manufacturing techniques. These impurities, such as dicyandiamide, dihydrotriazines, and creatinine, can cause serious problems, like an aching stomach, bloating, or cramping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte dette for kanskje 1-2 år siden også, den var helt fin. Men den batchen her...tja...reagerte mye på da jeg åpnet den ene posen, og det luktet sterkt kjemisk. Det er ikke normalt med kreatin.

samme med en boks jeg kjøpte fra proteinfabrikken.. stinka og smakte kjemisk, og var skikkelig mel-aktig. Kjøpte en boks nettopp fra nordicpower, og det var ikke før nå jeg skjønte at det må ha vært noe galt med den PF-boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke trening i går og en kompis vil gjerne ha det. Så da gir jeg det like greit til kompisen min, siden jeg tross alt kjenner han fra før (no hate bro) :)

Håper du ikke ble alt for skuffet. Hvis det er noen trøst så ville du bare blitt bloatet uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...