Asster Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Hva mener du er det beste å spise etter en hard treningsøkt og hvorfor?? Siter
Magnus Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Tortillas med karbonadedeig! Proteiner, raske karbohydrater og lite fett, og DIGG! :thumbsup: Siter
bmbb Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Cottage cheese med banan og kanel er favoritt fortiden Vet ikke om dette er "det beste" å innta etter trening, men man får i hvertfall både proteiner og raske karbohydrater, og jeg synes det funker for meg :thumbsup: Siter
Jane Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 I det siste har jeg spist vaniljekesam blandet med sjokkisgainer og litt frukt på toppen.. DIGG Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Spiste all-bran med pro Blend sjokolade i mange år, utrolig godt! Siter
Ida Kjelsli Skarpnes Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Børges protein pannekaker, med whey gourmet strawberry/banana som proteinpulver! Dødsgodt! Asster 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.