Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker denne typen hver dag, og hvis du får den til å lekke så har du ikke skrudd på lokket ordentlig;)

X-life Smartshaker (flere farger) - X-life

Ska prøv:) mulig jeg er sløv på og skrutil nokk :o min dårlige side er kansje tilskruin :p Takk for tips!!:)

Annonse

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/gymgrossisten-smartshake-v2-400-ml-gunsmoke-black

Jeg bruker denne! Svært fornøyd :) Kjekt med noen rom man kan ha litt pulver i om man er på farten også :)

Ja, boxer som man kan ha med pulver og tabs er luxus:) fin den:)

Annonse

Shakere er jo laget av plast, og etter et par runder i oppvaskmaskinen og litt heftig manhandling så blir plasten litt.. ikke bøyd ut av form,men.. ikke like presis som den var da den ble innkjøpt. Solution; skru den til tajt,eller kjøp ny shaker hvis den lekker for mye. De er jo ikke akkurat dyre ,tross alt?

Shakere er jo laget av plast, og etter et par runder i oppvaskmaskinen og litt heftig manhandling så blir plasten litt.. ikke bøyd ut av form,men.. ikke like presis som den var da den ble innkjøpt. Solution; skru den til tajt,eller kjøp ny shaker hvis den lekker for mye. De er jo ikke akkurat dyre ,tross alt?

jepp:) thats life;)

Skyller den jo bare i vann rett etter du har drikki den opp, problem solved :)

OT: GASP har grei shaker som ikke lekker.

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/gymgrossisten-smartshake-v2-400-ml-gunsmoke-black

Jeg bruker denne! Svært fornøyd :) Kjekt med noen rom man kan ha litt pulver i om man er på farten også :)

Kan anbefale den jeg også ;)

Liten og veldig grei, og jeg har ikke opplevd at den lekker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...