KariKanin Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Ikke på off-topic forumet, men hele forumet ! Nå begynner det strenge regimet:cool:! Har sneket litt på alle flinkissene her inne, og gler meg til å bo her inne Så, hmm, hva begynner jeg med å gjøre på forumet? Siter
wheysted Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Hei hei Du kan jo f.eks lage en tråd i loggbogforumet, så kan du logge hele rabalderet Siter
KariKanin Skrevet 4. november 2011 Forfatter Skrevet 4. november 2011 gu, ser passe galen ut på avatar bilete.jeje.! Heihei! Ja en loggbok ja!, med bileter og mål osv. Siter
KariKanin Skrevet 4. november 2011 Forfatter Skrevet 4. november 2011 Men har allerede lest ett par ord eg ikke forstår, ordbok pleas? Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Haha, du får spørre om ordrene da så skal vi prøve å svare. Siter
Stig Ingebrigtsen Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Bulk betyr periode med kalorioverskudd der man prøver å bygge muskelmasse. Gjør man det rett så vil man gå sakte men sikkert opp i vekt, gjør man det feil så blir man feit. KariKanin 1 Siter
Espen Espelund Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Bulk betyr periode med kalorioverskudd der man prøver å bygge muskelmasse. Gjør man det rett så vil man gå sakte men sikkert opp i vekt, gjør man det feil så blir man feit. Eller swole! Siter
KariKanin Skrevet 4. november 2011 Forfatter Skrevet 4. november 2011 Bulk betyr periode med kalorioverskudd der man prøver å bygge muskelmasse. Gjør man det rett så vil man gå sakte men sikkert opp i vekt, gjør man det feil så blir man feit. aah, aki.!. thanx Siter
KariKanin Skrevet 4. november 2011 Forfatter Skrevet 4. november 2011 endelig kvitt epost-varslingen Stig Ingebrigtsen 1 Siter
KariKanin Skrevet 4. november 2011 Forfatter Skrevet 4. november 2011 men hvordan var dette å legge inn bilder i tråd? må bildene lastes opp på nettet eller? photbucket, avatar? kan man laste rett fra pc? Siter
Tor Skrevet 4. november 2011 Skrevet 4. november 2011 Du finner last opp filer ved siden av Skriv Svar og Flere Valg på undermenyen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.