Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I løpet av en mnd har jeg kuttet ut brød, ris og pasta. Hvetemel er også helt ut... Istede har eg erstattet sunne fettkilder og masse grønnsaker osv. Point is- jeg har gått ned 6 cm totalt på 4 uker (mest på mage og rumpe/hofte)

For nysjerrigheten sin del veide jeg meg på tanita vekt på treningssentert jeg går på. Der var vekten presis det samme som for 4 uker siden og jeg hadde gått fra 32% til 33,3% i fettprosent og litt ned i muskelmasse (17,5%). I speilet ser jeg mer muskler enn noensinne og jeg trener ganske hard styrketrening. Så jeg sitter bare å spekulerer... Er vekta bare tull?

Fortsetter under...

Realistisk sett har du økt 0,5 kg muskler på den tiden. En slik endring vil ikke en Tanita vekt være nøyaktig nok til å fange opp. Spesielt ikke om forutsetningnene for du to veiingene ikke var helt like (om du har spist før, samme tid på dagen, hvor mye du har drukket, etc...)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...