Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan nemne at det ikkje er sett i stein at du skal ta markløft og knebøy først på treninga. Om du vil fokusere på bryst ein periode kan du med fordel ta det først i programmet. Jo lengre ut i programmet du er kome, jo meir energi har du brukt.

Fortsetter under...

Ingen spørsmål er for dumme :) Tror det viktigste vil være å finne et nybegynnerprogram som du kan like. Prøv deg litt frem med forskjellige og se hvilke øvelser du liker best! Jeg vil absolutt anbefale programmer som baserer seg på store, tunge flerleddsøvelser (mark bøy benk chins militærpress roing utfall etc)

Som Robert sier over her, "det viktigste er at du lærer deg øvelsene"

Sett av noen treninger til teknikktrening om teknikken ikke er bra, bli kjent med øvelsene.

Når du har fått inn teknikken og blitt kjent med øvelsene så blir treningene mye artigere :D

Takk for link til styrkeguiden for nybegynnere! Jeg har jo lest gjennom endel artikler her inne, og var helt sikker på at jeg hadde lest denne. Men tror jeg bare har fått litt på begynnelsen, antagelig avbrutt av sønnen min... Uansett - masse gode tips, og føler jeg ble endel klokere ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...