Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tips til godt proteinpulver for å bruke i havregrøten? Er litt kresen på smaken :)

JEg foretrekker myoprotein til alt. Har enda ikke funnet noe jeg liker bedre :) Blander seg lett inn og passer til baking også :)

edit: myrevolution.com de sender smaksprøver om du spørr :)

1 dl gryn kanskje ?! Men det alene er jo ganske lite, men dersom du vil spare på karbo så er nok 1 dl "nok". Tilsett heller litt mer proteiner til grøten gjennom litt proteinpulver (enten som shake, eller blandet i grøten) og en dæsj cottage cheese på toppen. =) Det viktigste er at du blir METT, hvis ikke øker jo faren for småspising osv ..

• 1 år senere...

Annonse

Gjest QueenWinther

Jeg har et spørsmål om havregrøt, og vil ikke opprette en ny tråd, så jeg gjenbruker denne.

Jeg har begynt å lage havregrøt fordi .. uten noen god grunn, egentlig. Det smaker ok når jeg har proteinpulver og cottage cheese i - men jeg lurer på en ting:

Når jeg har proteinpulveret mitt, 100% whey gold standard, i grøten, er det som om jeg heller på en ekstra dl vann, fordi den blir skikkelig bløt? Dette har skjedd 2 av fire ganger. Det er helt greit, smaken er den samme, men jeg prøver å lage grøt, ikke suppe. Noen som vet hvorfor? Hvordan kan jeg unngå det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...