Gå til innhold

Iherb


HannaC

Anbefalte innlegg

Hei og hå.

Regner med det er en del av dere her inne som handler på hjemmesiden iherb.com. Hvorfor ikke lage en guide til gode produkter en kan få kjøpt der. Pris på iherb, pris i Norge.

Jeg har nettopp begynt å bruke siden, har bestillt meg to pakker, men har ikke fått de enda. Tenkte å skrive litt om produktene når de kommer, og hvorfor ikke gjøre det her. Kan bli en fin tråd etterhvert tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også akkurat bestilt meg en pakke :D gleder meg til den kommer.

Ceylon kanel, næringsgjær (oste erstatning), banan og kokosnøtt ekstrakt.

Neste på bestilling blir smør ekstrakt, eplepai krydder :D

Bestiller du med DHL får du den kort tid etter, men bestiller du med airmail tar det 2-3 uker hvis ikke lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah, jeg venter på en pakke herfra, begynner å bli redd for at den ikke kommer, er snart 2 uker siden jeg bestilte... :/

Har også ventet et par uker nå. Vet at Tollvesenet har vært ivrige på å sjekke pakker i det siste, så det kan være årsaken til at det tar litt lengre tid enn normalt. Dukker nok opp etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...