Gå til innhold

PT elixia- får man velge "program" selv? (2 gratis timene)


Månestråle

Anbefalte innlegg

kommer nettopp fra en sånn PT time nå så her er en rapport.

Pre time:

ble oppringt og spurt om skader osv. Anbefalt en PT ut i fra mine forutsetninger og avtalte time.

Good/10

Time 1:

- Pre workout

Samtale om målsetning, aktivitetsnivå, øvelser, muskelgrupper, skader og forventinger, jeg babla i vei og hun skrev så blekket spruta og stilte spørsmål etter behov.

STRONG/10

- Workout

Siden jeg hadde spurt om alternative øvelser for bein, rygg og bakside skuldre ble dette fokus. Vi gikk gjennom teknikk på øvelser hun anbefalte for å se om det var noe jeg likte og kunne bruke i mitt program. Alt ble lagt opp etter mitt behov og egne ønsker og hennes anbefalinger.

Siden jeg også har skade problemematikk så fikk jeg også gode anbefalinger i forhold til dette. Jenta hadde noe å bidra med for å si det sånn og brukte vel når sant skal sies alt for mye tid på meg:D søt pike da (strong mom?) XD

ARMSTRONG/10

Halleluja:) så bra ventet på den posten der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det er to gratis timer så tror jeg ikke at jeg kan være så kresen i hvilken PT jeg får. Hadde det vært betalte timer kunne jeg stilt mer krav. Men mener likevel jeg bør få bestemme selv hva slags trening jeg vil ha :)

Jeg synes du skal sjekke ut hvilken pt du helst vil ha, og be spesifikt om han/henne. Det er ikke dermed sagt at du får det som du vil, men de fleste sentrene tror jeg nok forsøker å få til dette. At man derimot kan kreve å få den treneren man helst ønsker kommer man sjelden noen vei med. På de fleste sentre er det nok trenere som allerede har fulle lister med egne kunder. Når det er sagt så tror jeg de fleste ville blitt så smigret av en slik spesifikk henvendelse, at de hadde hjulpet deg uansett.

Hva slags trening du skal ha må du selvfølgelig være med å bestemme;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal sjekke ut hvilken pt du helst vil ha, og be spesifikt om han/henne. Det er ikke dermed sagt at du får det som du vil, men de fleste sentrene tror jeg nok forsøker å få til dette. At man derimot kan kreve å få den treneren man helst ønsker kommer man sjelden noen vei med. På de fleste sentre er det nok trenere som allerede har fulle lister med egne kunder. Når det er sagt så tror jeg de fleste ville blitt så smigret av en slik spesifikk henvendelse, at de hadde hjulpet deg uansett.

Hva slags trening du skal ha må du selvfølgelig være med å bestemme;)

Hjelper nok at jeg er fleksibel- noen dager kan jeg trene på dagtid, andre ganger på kveldstid :) Er sikkert litt mindre folk på dagtid? Vil jeg tro.

Vel finner snart alle svarene selv ;) Hopper i det i dag- over dørstokkmila :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...