Gå til innhold

hvordan begynne å trene og spise for å klare å komme i bikini fitness 2013 modus?


mum0811

Anbefalte innlegg

Jeg er tynn veier 52/53 jogger 4ganger i uken å trener styrke 2ganger på apperater å litt fri vekter.

sliter med opplåsthet som jeg ikke vet hva kommer av...?...er veldig fornøyd med magen min når jeg ikke har spist noe skulle bare vært litt mer muskler..

Hvordan går jeg fra dette til å kunne bli i bikini fitness form?

må man stille/trene gjennom noen spesielle eller på egenhånd?

Hvordan få satt opp treningsprogram og matplan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan starte med å forskyve målet ditt om når du skal stille, for du er ikke sceneklar om et år, selv om mange jenter tror de er klare for etellerannetfitness bare de har kjøpt seg medlemsskap på et senter og lest om dips.

Start med et fornuftig treningsprogram (f.eks vårt nybegynnerprogram), spis godt med mat, også kalorimessig (dvs, ikke tro at jo nærmere null jo nærmere gull). Bygg muskler, nyt veien dit, og når du har trent en stund kan du heller vurdere om du ønsker oppkjøring mot konkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...