Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet
  "Assie skrev:
Helt grei den, like bra som jack3d typ, eller like dårlige. spørs hvordan du ser på det. men liten forskjell på effekten

Like dårlige sier du.. kan du utdype den tankegangen ? :)

Annonse

Skrevet
  "Assie skrev:
Ja jeg syns de begge to er dårlige i forhold til feks Napalm eller contrarage

Hvilke virkninger har Napalm eller contrarage, som evt ikke en får med DS Craze?

Skrevet
  "Venum skrev:
Hvilke virkninger har Napalm eller contrarage, som evt ikke en får med DS Craze?

Ikke nødvendighvis noen andre virkninger, bare funker bedre etter min erfaring. Altså forsterka virkninger i forhold til dscraze/jack3d

Skrevet

Mer pump, mer energi. Men merker at jeg får rykninger i øyelokket ved en eller annen merkelig grunn etter jeg er ferdig med å trene. :eek: sånn derre leamus, holder på i flere timer.

Smaken er heller ingenting å skryte av, foretrakk Jack3D da.

Annonse

Skrevet
  "Venum skrev:
Hva annet er det som inneholder 1,3 DMAA da?

En del ting så vidt jeg er kjent med, lettere hvis du søker opp produkter som du vet om fremfor at jeg nevner alle de jeg vet om og "glemmer" noen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...