Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er på vei ned i vekt og tenkte nå å anskaffe meg proteinpulver. Spiser helt greit med proteiner, noen dager mer enn andre. Tenkte å bruke det de dagene jeg ikke har tid til å spise så proteinrikt som jeg burde. Jeg trener 3-4 ganger i uka kondisjon + styrke. Det viktigste for meg er jo selvfølgelig å bli kvitt fettet og holde på musklene evnt få litt mer :)

Har lest en del på nettet om proteinpulver og er mange råd der ute om å ta kasein før man legger seg, og whey etter trening. Burde jeg gå av anskaffelse av både whey og kasein eller gå for whey tech 50:50? For å spare penger, kanskje jeg får samme effekten? Jeg trener ca 4-5 timer før sengetid, så blir det ikke da for mye med både proteinpulver etter trening og igjen før jeg skal legge meg?

Tar imot tips og råd med stor takk! Og evnt merke på proteinpulver. Ser litt på gg sine proteinpulver :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/11230-ned-i-vekt-hvilket-proteinpulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du skal henge deg opp i for mye rundt hvilken type protein du skal innta på hvilket tidspunkt. Kjøp deg proteinpulver med tanken om at det er et tilskudd for de tilfellene du ikke får i deg nok proteiner, og som en kjapp kilde. Det bunner for mange ut i smaken. Blander du pulveret med melk får du en grei fordeling mellom myse og kasein uansett.

Selv er jeg fornøyd med smaken på ProZyme. Mange skryter av Optimum Nutrition sitt pulver, Myoprotein og Norkost sitt activate elite gold.

XXL har helt kurrant og billig proteinpulver. Lukter litt kunstig av det, men synes det smaker godt :)

Kjøpte med Chocolate Fudge smak, litt søtere enn PF sin sjokolade, men kjempegod i shakes etc-

http://www.xxl.no/kosthold/treningstilskudd/etter-trening/3xwhey-protein-1067491

XXL har helt kurrant og billig proteinpulver. Lukter litt kunstig av det, men synes det smaker godt :)

Kjøpte med Chocolate Fudge smak, litt søtere enn PF sin sjokolade, men kjempegod i shakes etc-

MYO, 3XWhey protein. Prisløfte på alle produkter!

Enig- lukter litt snodig, men smaker godt- i hvert fall i melk :D Fast innslag i frokosten eller til kveldsmat :) Får vel 3 kg for 498 nå?

(men smakte helt [sensurert] når jeg laget fluff med det :p )

Annonse

Har forresten hørt mye bra om Myoprotein.. spesielt på smaken? Er det ett greit proteinpulver å velge om man er på diett eller? :)

Du kan få tilsendt smaksprøver, og de leverer utrolig raskt :)

Jeg fikk smaksprøver, men det ble altfor søtt for min del. Smakte sjokolademelk med ekstra mye sukker i. Men veldig mange liker det godt, og kvaliteter er sikkert kjempbra :)

Valgte kontakt oss, og så kunne du velge smaksprøver på rullegardinen inne på siden deres. (er ikke så flink å linke :p )

Har brukt whey tech fra proteinfabrikken en stund nå. Funker helt ok, men er rimelig lei smaken. Fikk prøvesmake på et designprotein, Pure Mammut 4k, hos en kompis. Nydelig smak, anbefales på det sterkeste. Inneholder de mest kompliserte formene for protein, trenger ikke å ta BCAA hvis man bruker det. I tillegg er det litt mer proteiner pr. servings :D

Nordic Power - Arild Haugens favoritt protein

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...