Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei den kommer nok ikke i Norge. Fra hva jeg ser har den flere ingredienser som mattilsynet ikke vil godkjenne.

- 3,4-dihydroxycinnamic acid

- Arginine Nitrate (kan kanskje godkjennes)

- Agmatine Sulfate

- L-Citrulline (kan nok bli godkjent om man er heldig)

- Norcoclaurine

- etc

En bedrift kan nok søke for å få den godkjent for salg, men det tror jeg blir 8000,- rett ned i vasken.

Annonse

Nei den kommer nok ikke i Norge. Fra hva jeg ser har den flere ingredienser som mattilsynet ikke vil godkjenne.

- 3,4-dihydroxycinnamic acid

- Arginine Nitrate (kan kanskje godkjennes)

- Agmatine Sulfate

- L-Citrulline (kan nok bli godkjent om man er heldig)

- Norcoclaurine

- etc

En bedrift kan nok søke for å få den godkjent for salg, men det tror jeg blir 8000,- rett ned i vasken.

Står jo på sidene dette:

This means that there is no DMAA, no creatine, and no beta alanine (no tingles!).

Greit nok, men hva har det med Stig sitt innlegg å gjøre?

At den ikke inneholder endel av de tingene som vanlig j3cked gjør noe som kan gjøre den enklere å få godkjent i Norge

Virket som stig listet opp hva som gjør at vanlig j3cked ikke er godkjent/lovlig i Norge

Annonse

Noe annet nytt fra Ups er test powder men er vel noe som heller ikke kommer til Norge.

USPlabs TEST Powder 240g

Test Powder by USPlabs at Bodybuilding.com - Lowest Prices on this Test Powder!

Test Powder Supplement Facts

Serving Size: 2 scoops ( 10 g)

Servings per Container: 24

Amount Per Serving% Daily Value

Modulate Proprietary Blend:

4005 mg

Trimethylglycine, L-Carnitine Tartrate, Aframomum Melegueta (Seed) Extract, Garcinia Mangostana (Standardized for Gamma-Mangostin) (Fruit Peel) Extract

**

D-Aspartic Acid

3120 mg

**

Agmatine Sulfate

1000 mg

**

Mucuna Pruriens (Seed) Extract

200 mg

**

* Percent Daily Values are based on a 2000 calorie diet.

** Percent Daily Values not established.

OTHER INGREDIENTS: Citric Acid, Natural & Artificial Flavors, Silicon Dioxide, Acesulfame-K, Sucralose

Ja i følge dem skal det være et helt nytt produkt som dem har jobbet mye med for å få på høyde med den gamle

ser en som var beta tester som sammenlignet den med craze

Da har vi noe å glede oss til med andre ord:-D . Noen som vet når denne kommer til Sverige?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...