Gå til innhold

Citygym i Sandnes


Gjest ....

Anbefalte innlegg

Jeg og 2 venninner tenker på å begynne på Citygym i Sandnes, men vil gjerne høre litt om erfaringer, priser, bindingstid og tilbud. Fant ikke noe på nettsiden dems, så spør like så godt her. Noen som har peiling?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifra nettsiden deres :)

priser

Avtalegiro med 12 mnd bindingstid.......... 290,- pr mnd

Avtalegiro uten bindingstid*.......... 395,- pr mnd

1 mnd kontant uten adgangskort.......... 500,-

3 mnd kontant.................................. 1200,-

6 mnd............................................. 2000,-

12 mnd............................................ 3500,-

Drop-in time..................................... 75,-

*Første mnd betales kontant, 2 mnd oppsigelse.

Adgangskort 150,- betales kontant ved innmelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifra nettsiden deres :)

priser

Avtalegiro med 12 mnd bindingstid.......... 290,- pr mnd

Avtalegiro uten bindingstid*.......... 395,- pr mnd

1 mnd kontant uten adgangskort.......... 500,-

3 mnd kontant.................................. 1200,-

6 mnd............................................. 2000,-

12 mnd............................................ 3500,-

Drop-in time..................................... 75,-

*Første mnd betales kontant, 2 mnd oppsigelse.

Adgangskort 150,- betales kontant ved innmelding

:oops::oops: ha ha, leita gjennom hele nettsiden jeg og fant ingenting. Men takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer mye på citygym om dagen, snart kommer det både ny nettside og nytt navn, så dagens nettside er ikke mye å skryte av :)

Citygym er et veldig trivelig sted med masse hyggelige mennesker, og ikke minst et fantastisk sosialt miljø hvor man blir tatt godt imot :) Det er flere fra fitnessbloggen som "nylig" har blitt medlem her, og jeg tror nok de kan bekrefte det jeg sier :) eller hva Sjokobjarkøy Fiddy1 ErikH ? :)

jeg har selv vært medlem siden 2004, og har ikke planer om å stikke avgårde helt enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer mye på citygym om dagen, snart kommer det både ny nettsiden og nytt navn, så dagens nettside er ikke mye å skryte av :)

Citygym er et veldig trivelig sted med masse hyggelige mennesker, og ikke minst et fantastisk sosialt miljø hvor man blir tatt godt imot :) Det er flere fra fitnessbloggen som "nylig" har blitt medlem her, og jeg tror nok de kan bekrefte det jeg sier :) eller hva Sjokobjarkøy Fiddy1 ErikH ? :)

jeg har selv vært medlem siden 2004, og har ikke planer om å stikke avgårde helt enda :D

Kan skrive med stor skrift under på det Eivind! :) Fantastisk miljø og atmosfære! Er du trøtt i trynet på vei opp trappa, våkner du til med en gang du åpner døra og motivasjonen smeller i trynet på deg :) Once you've tried City, all other places turns shitty! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte å trene på City rett rundt påsketider var det vel, etter at GrEmLiNgS klarte å dra meg med ut på en prøvetur :)

Var litt usikker pga avstanden siden jeg bor i Stavanger, men Andrè sa jeg bare kunne gå der og trene noen ganger, og se om det var noe for meg eller ikke. Gikk vel ikke mer enn 3-4 turer før jeg skjønte at jeg ikke ville tilbake til noe annet senter igjen :)

City er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifra nettsiden deres :)

priser

Avtalegiro med 12 mnd bindingstid.......... 290,- pr mnd

Avtalegiro uten bindingstid*.......... 395,- pr mnd

1 mnd kontant uten adgangskort.......... 500,-

3 mnd kontant.................................. 1200,-

6 mnd............................................. 2000,-

12 mnd............................................ 3500,-

Drop-in time..................................... 75,-

*Første mnd betales kontant, 2 mnd oppsigelse.

Adgangskort 150,- betales kontant ved innmelding

Tro faktisk det er 310- eller 320 i mnd nå, vet ikke om de prisene er oppdatert..

Forøvrig veldig bra gym :) ei fra Trøndelag som styrer nå, og hun drive rmed idrettsmasasje som ikke er så dyrt også. Samt de har åpar nye solarium og selfølgelig alt du trenger av frivekter og apperater... Markplattingen er ikke den beste ellers er alt topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å trene på City rett rundt påsketider var det vel, etter at GrEmLiNgS klarte å dra meg med ut på en prøvetur :)

Var litt usikker pga avstanden siden jeg bor i Stavanger, men Andrè sa jeg bare kunne gå der og trene noen ganger, og se om det var noe for meg eller ikke. Gikk vel ikke mer enn 3-4 turer før jeg skjønte at jeg ikke ville tilbake til noe annet senter igjen :)

City er herlig!

Bor også i Stavanger så tenker litt på avstanden, men er vel bedre å reise litt lenger for å trene et sted man trives tenker jeg:)

Måtte du betale for å prøve de gangene forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...