Gå til innhold

Citygym i Sandnes


Gjest ....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg var der på dagen i går var det vertfall mye mer behagelig enn på elixia madla på samme tid.

Men har ikke vert der på kvelden så kan ikke si noe om det

Det er jo bra, trener på Elixia Madla nå så:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe plass, masse koooselige mennesker :) Begynte der selv i november etter rekruttering fra Denzow og Johnnyboy, samt Eilin og Eivind skrøyt så:)

Trent mange plasser, men ingen vei kan sammenlignes med City! Love it!

Så kjekt! Høres ut som om det får mye skryt, så jeg vurderer det sterkt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mye positivt! Kan noen komme å lære senteret mitt? Mer rotete og jævelig kjedelig sted skal man lete lenge etter, haha!

Ikke sant? Det er ikke særlig rotete her, men kjedelig, ja! Ikke noe særlige vennlige er dem heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gymme har blitt støre, men det øker ikke itakt med medlemmer. Er jo stappfult noen ganger.

De fleste er greie med og kjøre mellom sett. Men har vært borti et par randoms unknown ego fuckers som ikke vil dele en benk for de skal hvile mellom biceps curl settene sine. :mad:

nei må du gi deg! de dagene det er MYE folk er typisk første regndag etter 3-4 soldager som absolutt er forståelig når vi aldri ser sola her hehe... Og som på alle andre treningsenter er det litt trøkk i januar og februar men aldri mer enn at det går fint :)

Om du har problemer med sånn så må du bare selv være litt mer frempå ;) Jeg har aldri opplevd slike problemer på citygym :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell nærmere 600 medlemmer nå mot 400 for 3 år siden, så gymmet er da med andre ord bygget ut MER enn medlemsmassen har økt :D

hehe ja, der ser du! Slike folk ryker på huet og revva ut døra :D Det er forøvrig ikke første gang det skjer, og ei heller siste vil jeg tro :D

var perioder til og med for 5-6 år siden hvor man måtte trene i klynger! :( så det går nok litt i rykk og napp vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...