Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fitnessbloggen, min gode mann!

Jeg har de siste årene prøvd febrilsk å få vekk slumpen av magefettet mitt, men til ingen nytte... Jeg har kjørt vektreduksjonsprogrammet i RYP og fulgt kostholdsoppsettet de har skrevet om i heftet sitt (for personer på 80 kilo).

Jeg liker programmet, men jeg greier absolutt ikke få vekk det resterende magefettet, og det hindrer meg å glede verden med min nydelige sikspækk... Dette plager meg, fordi jeg er et godt menneske og liker å dele, og glede andre.

Jeg har prøvd å justere kaloriinnholdet både litt opp, og litt ned, men uten hell... Eller, jeg har jo hatt litt hell, men det tar så lang tid. Har holdt på i 4 år for å få vekk den lille bilringen, samtidig som jeg ser andre går ned mye mer enn meg, på mye kortere tid.

Nå er jeg møkk lei denne lille fettpølsa, og er egentlig mest ute etter ekstremløsninger (men all hjelp og tips er velkommen), siden den har satt muskeløkningen min på vent i såpass lang tid.

Kan godt legge ut bilder, om det er til hjelp.

Per dags dato er jeg mann, veier jeg 85 kilo, er 1,86 høy og har en greit trent kropp (sånn bortsett fra den lille jævelen som saboterer sikspækken)

Takk for svar og hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/10803-forbanna-magefett-fra-helvete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tør ikke øke intervalltreningen til noe mer enn 3 dager i uka, pga smerter i knærne, så jeg tror jeg skal se litt på periodisk faste, eller eventuelt den PSMF-dietten de har noen artikler om her. Ser ut som folk har fått godt utbytte av dette, men jeg liker ikke helt at man helst ikke skal ha noen cardio-økter på den, siden kondis er såpass ferskvare, og et helvete å bygge opp igjen :p

Jeg tør ikke øke intervalltreningen til noe mer enn 3 dager i uka, pga smerter i knærne, så jeg tror jeg skal se litt på periodisk faste, eller eventuelt den PSMF-dietten de har noen artikler om her. Ser ut som folk har fått godt utbytte av dette, men jeg liker ikke helt at man helst ikke skal ha noen cardio-økter på den, siden kondis er såpass ferskvare, og et helvete å bygge opp igjen :p

Kan du trene intervaller på sykkel eller romaskin? Eventuelt svømming?

Annonse

Fitnessbloggen, min gode mann!

Jeg har de siste årene prøvd febrilsk å få vekk slumpen av magefettet mitt, men til ingen nytte... Jeg har kjørt vektreduksjonsprogrammet i RYP og fulgt kostholdsoppsettet de har skrevet om i heftet sitt (for personer på 80 kilo).

Jeg liker programmet, men jeg greier absolutt ikke få vekk det resterende magefettet, og det hindrer meg å glede verden med min nydelige sikspækk... Dette plager meg, fordi jeg er et godt menneske og liker å dele, og glede andre.

Jeg har prøvd å justere kaloriinnholdet både litt opp, og litt ned, men uten hell... Eller, jeg har jo hatt litt hell, men det tar så lang tid. Har holdt på i 4 år for å få vekk den lille bilringen, samtidig som jeg ser andre går ned mye mer enn meg, på mye kortere tid.

Nå er jeg møkk lei denne lille fettpølsa, og er egentlig mest ute etter ekstremløsninger (men all hjelp og tips er velkommen), siden den har satt muskeløkningen min på vent i såpass lang tid.

Kan godt legge ut bilder, om det er til hjelp.

Per dags dato er jeg mann, veier jeg 85 kilo, er 1,86 høy og har en greit trent kropp (sånn bortsett fra den lille jævelen som saboterer sikspækken)

Takk for svar og hjelp!

Hei. :)

Gå inn på: Hvilken kardio øvelser passer med styrketrening? | Fitnessbloggen Forum

Tror vi er i samme båt. Dette fungerer på meg og jeg går ned i vekt samtidig som jeg opprettholder kondisjon. Du må kanske justere mat inntaket enda mere ;)

Lykke til... :)

• 2 uker senere...

Jeg kjenner igjen meg selv i ditt innledende innlegg. Bare at jeg ikke var så forsiktig i mine egne forbannelser over magefettet. Jeg jobbet i 1 2 år med mitt før jeg via dette fantastiske forum ble penset inn på PSMF, og Lyle McDonalds "rapid fat loss handbook". Etter ett par måneder på PSMF var jeg nede i 10% noe som jeg tipper er der du ligger nå sånn omtrent. Der stagnerte det, og jeg måtte finne nye veier videre. Problemet er at vi har så forbannet dårlig blodsirkulasjon i magefettet at det er vanskelig for kroppen å bruke dette fettet til energi. Nøye planlegging av kosthold og trening er nødvendig.

Da byttet jeg til Ultimate Diet 2.0, og fulgte det slavisk i 4 uker. Forbannet mye jobb for å gå ned fra 10 til 8%, men nå vises den ihvertfall i godt lys. Neste step er Stubborn Fat Loss Protocoll fra samme forfatter. Anbefaler sterkt alle disse 3 bøkene og lykke til videre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...