Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og tenker:)

Hva syns dere om at vi evt får laget en fitness bloggen chat ?

Det er flere av dere som er her inne jeg kunne tenkt meg å snakket mere med, men å sende brev er ikke alltid et godt alternativ.

Er det ikke noen her inne som får til å lage noe slikt, evt at vi kunne hatt en treff osv :)

Vi har jo mye til felles vi her inne og har mye å snakke om ..

Bare et forslag, noen kommentarer og evt andre som tenker i slike baner..

post-2326-14440870283361_thumb.jpg

Fortsetter under...

Det vil bare bli en kanal for å avtale lugubre dates. 9 mnd senere vil hele forumet gå ut i mamma- og pappapermisjon og så stenges hele greia.

Mer seriøst så er det kanskje i overkant mange aktive medlemmer til at det vil fungere særlig godt. Det vil også redusere trafikken og postingen. Kunne kanskje gått an å ha en shout-funksjon på toppen eller på siden.

Annonse

Annonse

Har vurdert chat nøye tidligere, og det kommer neppe mye positivt ut av det. Folk må heller være mindre redd for å lage tråder. Legg litt innsats i det, og lag kule tråder med absolutt alt dere vil diskutere.

Har vurdert chat nøye tidligere, og det kommer neppe mye positivt ut av det. Folk må heller være mindre redd for å lage tråder. Legg litt innsats i det, og lag kule tråder med absolutt alt dere vil diskutere.

+1 på den. Med tanke på hvor lav terskelen er for å legge ut statuser om at man er på shopping og bilder av mat på facebook, så kan det da umulig være så skummelt å lage nye tråder i Off topic eller Community :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...