Gå til innhold

Måltidserstattere


Effy

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg måltidserstatter som jeg skal ta til lunsj, da jeg er dritt lei av å lage mat og trenger å gå ned litt i vekt.. Har sett på disse to: https://www.tn.no/butikk/produkt/mealtech og http://www.proteinfabrikken.no/Proteinfabrikken/Slanking--and--Fettforbrenning/M%C3%A5ltidserstattere/Meal-RP-M%C3%A5ltidserstatter-600g-Sjokolade-Proteinfabrikken-14553.aspx

Noen som har prøvd noen av de, og hvem er best til vektreduksjon? Metter de lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at begge har maltodekstrin som hovedkilden til karbohydrater noe som gjør at jeg personlig ikke ville brukt de som måltidserstatter. Selv om de inneholder mye annet så mener jeg at det finnes mange bedre karbohydratkilder en et slikt produkt. Den gode gamle havreshaken hadde jeg glatt valgt over de to produktene. Men om du skal velge en av de to så ser det ut som den første har de beste proteinpulver mens den andre har gode ingredienser som mct og havrefiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal redusere måltidene, men er ikke alltid jeg har ork til å lage meg sunne og gode lunsjer i studiehverdagen, og en lunsj må jeg nesten ha :p Bare tenkte for å gjøre det lettvint når man er for lat til å lage seg en salat/omelett ol.. blir evt bare 3-4 dager i uka.. Har tenkt å spise 40 g havregryn og to egg til frokost, måltidserstatter til lunsj, 120 g laks, 30 g ris og 150 g brokkoli til middag, og skyr til kvelds, så håper det gjør det gjør susen! Men jeg får bare prøve meg frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...