Gå til innhold

Har gått ned 12 kg siden januar! :)


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig bra jobbet! Gratulerer med flotte resultater - du ser smashing ut:) Er det lov å spørre om høyde og startvekt?

Tusen takk : ) uff, hater vektspørsmål egentlig, men jeg veide 74 kg når jeg startet. Jeg er litt usikker på høyden men jeg tror jeg er 165 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Må si at dette er en helt sinnsyk motivasjon!! TAKK!! Du ser stunning ut!!! :D

Kan jeg spørre deg hva du har spist? Er ikke så veldig på dette med hva som er bra og spise når man skal ned i vekt osv :)

Tusen takk :D Jeg har egentlig spist det jeg har hatt lyst på, så lenge jeg ikke har gått over kalorigrensen min. Men har spist mye salat med egg og kylling, riskaker, noen sunne pannekaker, og kylling med grønnsaker etc. Om du går inn på bloggen min så har jeg lagt ut mye av maten min der, om du går inn på mat under kategoriene. Aninekristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :D Jeg har egentlig spist det jeg har hatt lyst på, så lenge jeg ikke har gått over kalorigrensen min. Men har spist mye salat med egg og kylling, riskaker, noen sunne pannekaker, og kylling med grønnsaker etc. Om du går inn på bloggen min så har jeg lagt ut mye av maten min der, om du går inn på mat under kategoriene. Aninekristin

Den skal jeg helt klart huke av som favoritter med en gang!! Takk!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

godt jobba, så du fikk tråden din publisert på FB sia til fitnessbloggen. syntes kanskje heller at det er noen andre på forumet som hadde fortjent oppmerksomheten mer enn det her. missforstå meg rett, du har vært flink, men mange andre har vært flinkere.

syntes kanskje Little Engine that Could kunne fått en sånn post der, for damn han har jobba hardt som juling.

/jantelov rant.

kommer nok frem som krass og bitter nå, sorry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt jobba, så du fikk tråden din publisert på FB sia til fitnessbloggen. syntes kanskje heller at det er noen andre på forumet som hadde fortjent oppmerksomheten mer enn det her. missforstå meg rett, du har vært flink, men mange andre har vært flinkere.

syntes kanskje Little Engine that Could kunne fått en sånn post der, for damn han har jobba hardt som juling.

/jantelov rant.

kommer nok frem som krass og bitter nå, sorry

Jepp, du hørtes veldig krass og bitter ut. Jeg kan ikke skjønne hvorfor hun ikke skulle få litt oppmerksomhet for jobben hun har gjort. Hun har vært kjempeflink!

Og ja, det er mange som har jobbet minst like hardt, om ikke mer. Men det handler ikke alltid om å være den flinkeste....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra jobba! Du ser kjempeflott ut! :-) Jeg er ny her inne.. men ser ut for at jeg kan få litt motivsjon til sunnere livstil av å lese her inne :-) (dvs vil bli flinkere å trene jevnlig og bli litt sunnere i matveien,, God helg og lykke til videre (eller videre og videre, du ser jo kanonbra ut :-) keep on going girl! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, Blir vist veldig motivert av å lese her inne... Jeg er pr i dag på min dårligste form og gått opp flere kilo siste året... Nå (idag) er starten på en ny og bedre livsstil! Har i dag tatt "startbilder" av kroppen min som jeg tenkte å legge ut (hjelp! Litt nifst da, men er så mange modige her inne - så hvorfor ikke jeg også? :p:) + kanskje lage en blogg, men hvordan gjør jeg det? Jeg er ny bruker her i Forumet, logga meg inn såvidt på nyåret (typen min som viste meg) men er først nå jeg har begynt å se litt mer her inne, og nå er jeg mere gira på å finne godformen igjen jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Blir vist veldig motivert av å lese her inne... Jeg er pr i dag på min dårligste form og gått opp flere kilo siste året... Nå (idag) er starten på en ny og bedre livsstil! Har i dag tatt "startbilder" av kroppen min som jeg tenkte å legge ut (hjelp! Litt nifst da, men er så mange modige her inne - så hvorfor ikke jeg også? :p:) + kanskje lage en blogg, men hvordan gjør jeg det? Jeg er ny bruker her i Forumet, logga meg inn såvidt på nyåret (typen min som viste meg) men er først nå jeg har begynt å se litt mer her inne, og nå er jeg mere gira på å finne godformen igjen jeg også :)

Først og fremst så kalles det ikke en BLOGG. men en LOGG. Knis. det må du huske på, vi har nok rosa bLOGGERE her, som f.eks tor osv:(

for å lage din egen logg så går du her.

Så oppe til høyre vil du se det står : Opprett ny tråd and voilà da har du starten på din Logg!

Om du trenger mer hjelp bare rop ut!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst så kalles det ikke en BLOGG. men en LOGG. Knis. det må du huske på, vi har nok rosa bLOGGERE her, som f.eks tor osv:(

for å lage din egen logg så går du her.

Så oppe til høyre vil du se det står : Opprett ny tråd and voilà da har du starten på din Logg!

Om du trenger mer hjelp bare rop ut!:)

He he, takk da tror jeg at jeg muligens allerede har laget en blogg, under kategori Helse; "Ønsker å komme i godformen igjen :-)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...