Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hvis det man bestiller fra eu opprinlig kommer fra et land utenfor eu, kan det være reseptbelakt likevel og de vil kreve resept.

Det var ikke mye lett å fatte..

Det som de selger på den siden er lovlig å selge i EU og de sender alt fra UK så skal ikke ha noe å si :)

nei enig i det, men har opplevd at produkter som er lovelig kjøpt fra england, men som er produsert i usa ikke kommer igjennom tollen pga opprinnelsesland utenfor eu. Jeg har prøvd å argumentere med at det er kjøpt i england, men det holdt ikke...de ble returnert.

nei enig i det, men har opplevd at produkter som er lovelig kjøpt fra england, men som er produsert i usa ikke kommer igjennom tollen pga opprinnelsesland utenfor eu. Jeg har prøvd å argumentere med at det er kjøpt i england, men det holdt ikke...de ble returnert.

Da har du enten ikke argumentert bra nok, eller så har nok innholdet i kosttilskuddet stått på lista: /d: FOR-1993-04-30-318 :d/ Forskrift om hva som skal anses som dopingmidler.

Feks Havoc som selges i Sverige.. Har ingredienser som står på lista. Så selv om du får kjøpt noe i EU så betyr det ikke at du får lov til å importere det til Norge. Så mitt tips er å sjekke lista før man handler.

Da har du enten ikke argumentert bra nok, eller så har nok innholdet i kosttilskuddet stått på lista: /d: FOR-1993-04-30-318 :d/ Forskrift om hva som skal anses som dopingmidler.

Feks Havoc som selges i Sverige.. Har ingredienser som står på lista. Så selv om du får kjøpt noe i EU så betyr det ikke at du får lov til å importere det til Norge. Så mitt tips er å sjekke lista før man handler.

x2

Norge er sært land. Ikke bare lista men også hvor mye det er per porsjon..Feks du kan ikke kjøpe div vitaminer o.l siden det er for mye pr enhet i dem..

Får du tollet inn dette uten problemer? Vurderer å kjøpe på iHerb.

ja, har fått gjennom de to gangene jeg kjøpte på iherb. sålenge man holder seg under 200 kr så tror jeg det meste går igjennom. Men hvis du er i tvil kan du bare bestille fra PowerBody.co.uk - Bodybuilding and Sports Supplements eller andre uk nettsteder som shipper til norge.

Annonse

ja, har fått gjennom de to gangene jeg kjøpte på iherb. sålenge man holder seg under 200 kr så tror jeg det meste går igjennom. Men hvis du er i tvil kan du bare bestille fra PowerBody.co.uk - Bodybuilding and Sports Supplements eller andre uk nettsteder som shipper til norge.

Assault fra chreapuksupplements.co.uk kom på ca. 240 kr. Betalte ingen toll.

• 2 uker senere...
ehh nei?

Du må betale toll på den så mulig du får et brev i posten om at du må sende kvitering på mail eller noe til de så de vet hva pakken inneholder så sender de den etter på :)

Jeg har jo sagt pakken ikke er ulovlig å ta inn til landet så lenge det er fra EU. Tror ikke norge kan forandre på de reglene uten å bryte eøs avtalen :D

Nå har posten Jack3d Microen min og venter på kvittering. Da regner jeg med at det er som du sier at varen kommer når de har mottatt den;)

Nå har posten Jack3d Microen min og venter på kvittering. Da regner jeg med at det er som du sier at varen kommer når de har mottatt den;)

Ja det pleier verfall å være sånn :) Jeg har bare sendt det på mail med sporings nr så fikser de det raskt :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...