Gå til innhold

Forkjølelse, feber og styrketrening


Silje K

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene vært til de grader forkjølet og hatt moderat feber. Er slapp i kroppen, men overhodet ikke sengeliggende (tvert imot har jeg vært og gått en runde cardio). Men føler det meste annet er litt tungt. Er det lurt at jeg holder meg unna styrketreningen til jeg blir litt bedre? Trene litt lettere? Eller kjøre på som vanlig og satse på det beste:P Ved lignende tilfeller tidligere har jeg brukt å trene som normalt, men sjelden vært så slapp som nå :(

Hva bruker dere å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jeg forkjølet så er jeg hjemme (for jeg nyser som f***, det renner fra øyene og nese og det er rett og slett forstyrrende). Selv liker jeg ikke folk som er syke, hoster og nyser og MÅ på treningsstudio, hvor det er andre folk som de ikke tar hensyn til (og smitter).

Er jeg slapp, så venter jeg heller 1-2 dager til det går over.

Men det er selvfølgelig opp til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner hva dere mener ;) Er bare så vant til å trene hver dag at 2-3 dager uten ikke kjennes noe godt.. Ser an formen i morgen, hvis det ikke er bedre, kjører jeg bare ei litt forlenget deloaduke, som egentlig skulle være neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...