Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men forbrenning har jo også med vekt å gjøre, jo mer du veier dess mer forbrenner du, og 100kg muskler forbrenner mer enn 100kg fett, og når du trener i tillegg... Ikke overrasket, men dine erfaringer kan ikke overføres til en overvektig, stillesittende kvinne..

selvfølgelig.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

T-bone

Jeg tror nok forbrenningen kan variere mye fra person til person.

Tar meg selv som eks for jeg vet hva jeg driver dagene med. hehe.

Jeg kan ligge på 4000kcal vær dag, jg har sommer ferie. gjør ikke mye. men trener nesten vær dag. Og jeg går ned i vekt av dette...

Ja,det er j det vi har krangla om det siste døgnet og kommet frem til,at forbrenning varierer fra perosn til perosn men det er lite forskjell på to perosner med omtrendt samme vekt og mål da;)

Ja,det er j det vi har krangla om det siste døgnet og kommet frem til,at forbrenning varierer fra perosn til perosn men det er lite forskjell på to perosner med omtrendt samme vekt og mål da;)

cluet er at jg altid har hatt d sånn

Asle, nei det er ikke feil, men det er ikke alltid det hjelper med kunnskap, som når det mangler motivasjon f.eks. Om kunnskap ikke hjelper er den ikke integrert, eller så gir man f. Og det er destruktivt. Det er mange som spiser istdenfor å tillate seg å føle de emosjonene de føler. Jeg tror de som sliter med overvekt lettere gir opp håpet, men det er fordi de ikke har nok kunnskap og en god nok plan de har oversikt over. Noen er ikke så systematiske og da blir det komplisert og krevende å gjennomføre en god diett i mangel på god forberedelse. Mange vet hva som er sunt men de vet kanskje ikke hvorfor og da blir det fjernt og ikke like lett å gjennomføre uten å gjøre feil. Jeg tviler på at de tykke i USA er de som sitter på mest kunnskap, altså. Fordi det å gjøre seg overvektig er destruktivt og da rimer det ikke at de leser seg opp på hva som er sunt for dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...