Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jester
Skrevet
vært aktiv fra jeg var født....jo grunnen var faktisk det

Så du kuttet kcal og gikk ned i vekt. grattis ;)

Skrevet
Så du kuttet kcal og gikk ned i vekt. grattis ;)

jeg gikk opp igjen med samme patent....når kroppen var rensket.....jeg liker å holde meg til hva jeg kan yte mest på min bmi....

Skrevet
jeg gikk opp igjen med samme patent....når kroppen var rensket.....jeg liker å holde meg til hva jeg kan yte mest på min bmi....

strong "skinny" women, no fat winnie

Gjest Jester
Skrevet
hvordoan jeg får lette muskler kommer ann på hva jeg gir dem

Lette muskler? Fortell meg mer om det

Rensket for hva?

Skrevet
Lette muskler? Fortell meg mer om det

Ledende spm fra en moderator....men gir ikke musklene noe de må slite med og bli tunge av...

Rensket for hva?

tunge materiale

Skrevet
Ned 4,3 kg over natta,yes da! Herregud for en kropp:O betyr dette a alt var vann pluss at jeg gikk ned noe siste uken i tillegg?

Trur du må kalibrere den vekta di. Eventuelt slutte å vege deg med kle på og magen full av mat. :whistling:

Gjest Jester
Skrevet
Ikke alt kroppen er like flink til å flytte på......sorry for å si det men jeg er veg....dødt er tungt.....mye av det ihvertfall....

Dødt er tungt? Lever salaten noe mer når den ligger i magesyra?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...