Gå til innhold

Treningstøy-tips..? (jenter!)


Aisha

Anbefalte innlegg

Googler etter skjørt, men finner itte noe :thumbsdown: Annet enn det rosalilla.:p Som de uansett bare har i small :D

Jeg så treningsskjørt i sverige i dag! (men sikkert litt for kort da..) men da veit du at du er in fashion ;) Ellers tror jeg ginatricot har hatt noen lange topper og nelly.com sine sportssider + bubbleroom.se kan du sjekke! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så treningsskjørt i sverige i dag! (men sikkert litt for kort da..) men da veit du at du er in fashion ;) Ellers tror jeg ginatricot har hatt noen lange topper og nelly.com sine sportssider + bubbleroom.se kan du sjekke! :thumbsup:

Ja, in fashion er veldig viktig for meg. Spes på trening! :D hoho..

Will take a tit! Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googler etter skjørt, men finner itte noe :thumbsdown: Annet enn det rosalilla.:p Som de uansett bare har i small :D

De har lange skjørt overalt nå syns jeg, men du vil sikkert ha noe som du får bevegd deg i ordentlig og. :)

Prøvd å google islamick workout clothing eller lignende? Jeg gjorde det, og fant dette. Vet ikke hvor interessant det er, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har lange skjørt overalt nå syns jeg, men du vil sikkert ha noe som du får bevegd deg i ordentlig og. :)

Prøvd å google islamick workout clothing eller lignende? Jeg gjorde det, og fant dette. Vet ikke hvor interessant det er, men...

Not at all, men takk likevel! :D *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke akkurat om slike jakker, men treningsavdelingen på HM bruker å ha overaskende mye! Og det er tilpasset i alle slags lengder og fasonger. Vet de har mange lange topper der hvertfall, og flere av de stoff som er mer behagelig å trene i enn bomull =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke akkurat om slike jakker, men treningsavdelingen på HM bruker å ha overaskende mye! Og det er tilpasset i alle slags lengder og fasonger. Vet de har mange lange topper der hvertfall, og flere av de stoff som er mer behagelig å trene i enn bomull =)

Rly? Jeg har vært innom der ørti ganger, men aldri funnet noe med lengde.:meh: Untatt type hettejakker :)

Og bukser med sånn nedbrett øverst, som jeg ikke bretta ned - og dro laaaangt oppover gravidmagen :D Og senere x-gravidmagen.:eek::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lange topper og korte jakker? Kresen assa... ;):D

Ikke mye hjelp i meg desverre!

Er du norsk konvertitt?(om jeg kan spørre..)

Har ei på jobb som trener med flagreskjørt(og hijab.) funker bra som avledning i feks basket! :thumbsup:

Haha, litt kresen :p Og, ja - det er jeg.:thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...