Gå til innhold

Treningstøy-tips..? (jenter!)


Aisha

Anbefalte innlegg

Aldri nok treningstøy..:p

Det som er problemet for meg er å finne noe som er langt nok. Pga hijab så har jeg jo dat ass:wub: gjemt under tøy. Ingen korte topper her i gården altså.

Jeg har noen.. hva skal jeg kalle de.. tenniskjoler? :D som jeg bruker over tights f.eks (da har jeg langermet trøye under).

Ellers har jeg lange singletter, med en lang hettejakke åpen over. Med joggebukser eller whatever.

Men det er lite langt å finne der ute altså! ebay og ellos er der jeg har funnet noe hittil.

Supertips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Fotsid. Haha, neida. :p Jeg klarer meg så lenge de er under enden.:wub: Jeg er 173cm, hadde jeg vært lavere hadde det vært lettere å finne :)

Åjaa, hmm, det finnes jo alltids lange topper på de vanlige kjedebutikkene også (h&m, lindex, vero moda osv) :)

Skjørtet over var ikke dumt heller! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa, hmm, det finnes jo alltids lange topper på de vanlige kjedebutikkene også (h&m, lindex, vero moda osv) :)

Skjørtet over var ikke dumt heller! :D

Ja, bomull bomull bomull..:(

Skjørt?:thumbsup: svart på svart så vises det vel ikke så godt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det! Hadde nok smilt litt når jeg så deg, men jeg skjønner jo tegninga :) Tights med litt lange topper over funker da fint :thumbsup: De selger mange slike lange enkle topper i allslags farger på cubus blant annet!

Folk glor og gliser når de ser meg allerede, det går bra! :D

Ja, det er slikt jeg har brukt til nå. :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett Gina Tricot har noen store tskjortesaker i mange forskjellige fine farger. Ta en titt der! :)

Takk! Fant en rød og en blå der i forrige uke.:thumbsup: Det var kanskje heller kjoler, men samma dét. Men bomull.:thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...