Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åja, ja, selvfølgelig, det står jo i artikkelen, men står hver 10-14dag for de med høyest fett% :) Derfor jeg lurte

Jeg syns oppkarbing vær 10 - 14 dag for de med høy prosent høres litt ofte ut, men så husker jeg heller ikke helt tallene, er en stund siden jeg leste Lyle sin bok på emnet :)

En PSMF kan utføres på to måter:

1. 6-8 uker med minst en spisedag i uken, men mer når fettprosenten faller

2. 10 dager uten spisedag, og så MINST TO UKER PÅ VEDLIKEHOLD

Grunnen til det er at dere kødder med leptin, og dere KOMMER til å slite. Både med forbrenning og sykt søtsug.

Jeg har tenkt å gå 21 dager, skal jeg da gå de i strekk? :)

21 dager med diett eller pause?

* Om pause, så ja - helt fint

* Om diett

* - om ironi: "hehe :D"

* - om seriøst: "Aaaargh!"

Tenkte 21 dager med PSMF :) Ble bare forvirret, siden trodde man skulle ha refeed hver 7-10 dag.. Men så skrev du noe annet over, jeg skal jo ikke gå 6-8 uker på dietten heller :huh:

Annonse

En PSMF kan utføres på to måter:

1. 6-8 uker med minst en spisedag i uken, men mer når fettprosenten faller

2. 10 dager uten spisedag, og så MINST TO UKER PÅ VEDLIKEHOLD

Grunnen til det er at dere kødder med leptin, og dere KOMMER til å slite. Både med forbrenning og sykt søtsug.

kan du forklare hva du mener med "kødder med leptin"?

Jeg burde sikkert skrevet "opptil 6-8 uker", men regnet ikke det som nødvendig. Poenget er at enten kjører man minst en spisedag i uken, ellers kjører man maks 10 dager før man to minst to uker av diett. Om man kjører "standardmåten" skal man maks gjøre det i 6-8 uker før man pauser.

Deeer skjønte jeg det, får unnskylde med at jeg er blond :D

Kan også legge til at proteinbar har ingenting på PSMF å gjøre. PSMF er en ekstrem diett, er en matlei så gå tilbake til en moderat diett istedenfor å begynne å lete etter pseudo godteri.

Nå var det ikke GODTERI erstatning jeg pratet om !!!

Men ett enkelt spørsmål om man kan ersatte ett måltid med sjoko/ernæringsbarer :@#(//// !!!

Og det jeg gjør funker for meg, og det er hovedsaken; say no more.

Nå var det ikke GODTERI erstatning jeg pratet om !!!

Men ett enkelt spørsmål om man kan ersatte ett måltid med sjoko/ernæringsbarer :mad:#(//// !!!

Og det jeg gjør funker for meg, og det er hovedsaken; say no more.

Hva er det du hisser deg opp for ? Du fikk jo faktisk svar på spørsmålet ditt. Jeg kan gjerne gjenta det om du ikke fikk det med deg: det har INGENTING på en psmf å gjøre

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...