Fredrik Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Her burde det jo være mulig å få litt gratis publisitet og, det er jo ikke markedsført så direkte på forbrenning før. Tipper Du-avisene VG og Dagbladet er interessert i sånt. Fjeldmann 1 Siter
Fjeldmann Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Skrevet 22. oktober 2011 Her burde det jo være mulig å få litt gratis publisitet og, det er jo ikke markedsført så direkte på forbrenning før. Tipper Du-avisene VG og Dagbladet er interessert i sånt. Det skal du ikke se bort ifra:) Siter
Opheliia Skrevet 22. oktober 2011 Skrevet 22. oktober 2011 Det er jo veldig positivt at det er til stede. Men jeg tenkte mer på opplæring i bruk av hjertestarter. Påpekes vel ofte at det er nødvendig selv om maskinene ofte forklarer underveis. Men jeg må ikke dra ting off-topic mer. *smekke seg selv på lanken* Vet man hvordan en hjertestarter ser ut så skal du omtrent kunne nok for å få til å bruke den Litt verre hvis man ikke vet hvor de henger og aldri har sett en slik før, men å bruke de kan man klare selv uten kurs (selvfølgelig, kurs er en fordel, så vet du hvor latterlig enkle de er å bruke ) Siter
Deportista Skrevet 23. oktober 2011 Skrevet 23. oktober 2011 [ATTACH=full]1062[/ATTACH] Denne slår deg Fjeldmann 2000 kcal pr time. Vil ha!!!! elvi, Viktoria Moen og Tor 3 Siter
Fjeldmann Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter Skrevet 23. oktober 2011 Denne slår deg Fjeldmann 2000 kcal pr time. Vil ha!!!! Haha:) Siter
Fjonana Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 http://sprek.aftenbladet.no/incoming/--Dette-er-lokkemat-12397.html Aftenbladet, Publisert: 25.nov. 2011. Tenkte jeg ville dele denne lenken! Opheliia og Tor 2 Siter
Fjeldmann Skrevet 25. november 2011 Forfatter Skrevet 25. november 2011 Skrev et langt svar:) Men det må bli godkjent først:) Takk! Fjonana og Tor 2 Siter
Lz'Pv Bruh Skrevet 25. november 2011 Skrevet 25. november 2011 Perfekt for oss som jobber som PT å sende kunder på da.. Tor 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.